וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוויאדוליד ביקרו את פסילת השער של שון וייסמן: "אי אפשר להיות כל כך מחמירים"

הקשר מיצ'ל הררו הופתע מההתערבות של ה-VAR, מאמן ויאדוליד: "שון לא הרגיש שהכדור נגע לו ביד, אבל השופט אמר שלא הייתה לו ברירה". בתקשורת הספרדית החמיאו לחלוץ

ערב סוער עבר אמש (שלישי) על שון וייסמן. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ויאדוליד במשחק התחתית החשוב מול אלצ'ה (2:2) והיה פעיל ומסוכן, אבל כל ההזדמנויות שלו לכבוש בוזבזו. וייסמן מצא את הקורה בדקות הראשונות של המשחק, אבל הרגע המתסכל ביותר הגיע בדקה ה-62, כששער שכבש ואמור היה לצמק את התוצאה ל-2:1, נפסל בהתערבות ה-VAR. שופטי ה-VAR הפנו את תשומת ליבו של השופט הראשי לנגיעת יד של וייסמן, שספק אם אכן הייתה.

זו הייתה הפעם החמישית ששער של ויאדוליד נפסל בעזרת ה-VAR, מה שגורם לתסכול גדול בקבוצה. "לא יכול להיות שהחוקה כל כך מחמירה. השער של וייסמן היה צריך להיחשב והיינו צריכים לנצח", אמר קשר ויאדוליד מיצ'ל הררו. המאמן סרג'יו אמר בנוגע לאירוע מעורר המחלוקת ש"שון אמר לי שהוא לא הרגיש שהכדור נגע ביד שלו. דיברתי עם השופט על המקרה הזה והוא אמר לי שהחוק החדש הוא שכל נגיעת יד מבטלת שער. הוא זיהה נגיעת יד, ולטענתו לא הייתה לו ברירה אלא לבטל את השער".

שחקן ריאל ויאדוליד שון וייסמן. Octavio Passos, GettyImages
מאוכזב, ובצדק. וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

כך או כך, בתקשורת המקומית החמיאו לוייסמן על היכולת שהציג והעניקו לו את הציון 6 - השני הכי גבוה מבין שחקני ויאדוליד. "וייסמן היה פעיל מההתחלה ועד הסוף והגיע לכמה הזדמנויות ברחבה. באחת מהן הוא מצא את הרשת, אבל השער נפסל שלא בצדק", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully