וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכול להפוך ללהיט בקרב שחקני NBA": מיזם הקנאביס של עומרי כספי

פורוורד מכבי תל אביב חבר לשחקן העבר לארי סנדרס ומשקיע מיליוני דולרים במוצר קנאביס ששואף להקל על ספורטאים שחווים חרדות ולחצים. בריאיון בארצות הברית הוא מספר: "רוצים לשנות את התפיסה של האנשים"

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לצד הכדורסל, בונה את עצמו כאיש עסקים. עומרי כספי/ברני ארדוב

לצד הניסיונות להתאושש מפציעה ארוכה במדי מכבי תל אביב, עומרי כספי ממשיך לבנות את פעילותו העסקית ליום שאחרי סיום הקריירה. אחד מתחומי העניין שהישראלי הראשון ב-NBA גילה לאחרונה, היא בתחום הקנאביס. החל מהשנה שעברה משקיע כספי מיליוני דולרים בתחום, שהפך בתקופה האחרונה לאחד החביבים על שחקני NBA בהווה ובעבר. בין היתר, הוא עוסק בהשקעות בהיתרים של יבוא ויצוא קנאביס מעבר לים.

מתברר שאחד משותפיו העסקיים של כספי הוא לארי סנדרס, שחקן ה-NBA לשעבר שזכור כמי שפרש מכדורסל בגיל 26 בלבד בנסיבות מפתיעות, למרות שעדיין היה סנטר מבוקש שיכול להרוויח מיליוני דולרים בעונה, בשל התמודדות עם חרדות ודיכאונות. במהלך שנותיו בליגה סנדרס הושעה על ידי ה-NBA פעמיים בעקבות שימוש במריחואנה, ולאחר מכן הסביר שנעזר בסם כדי להתמודד עם הפרעת חרדה.

סנדרס עוד ניסה לחזור ל-NBA והוחתם על ידי קליבלנד ב-2017, אבל נחתך תוך זמן קצר. כעת הוא וכספי משקיעים יחד בתרסיס לפה המיוצר מקנאביס, ומשוכנעים שהמוצר אידיאלי לשימוש גם עבור ספורטאים שמתמודדים עם חרדות ולחצים יומיומיים. התרסיס מסייע בהפחתת חרדה ומסייע להירדם.

שחקן מילווקי באקס לארי סנדרס. AP
הלך בעקבות כספי. לארי סנדרס/AP

"לימדו אותנו כל השנים שקנאביס זה רע, אבל עכשיו מתחילים לראות את הצד הטוב שבזה. אנחנו מנסים לעזור לשנות את הפרספקטיבה", אמר כספי בכתבה נרחבת על המיזם שלו ושל סנדרס ב"אתלטיק".

בכתבה מסופר שמלבד כספי וסנדרס, יש עוד שלושה שחקני NBA בהווה שמשקיעים במוצר יחד איתם, אבל בחרו להישאר בעילום שם. כמו כן, צוין שהמוצר "יכול להפוך לפופולרי ביותר בקרב שחקני NBA".

סנדרס סיפר בכתבה שכספי היה מי שעניין אותו בהשקעה כספית במיזם, כמי שהפך לדובר נלהב של לגליזציה לקנאביס אחרי שנותיו ב-NBA. "עומרי הביא אותי לאחת הפגישות עם משקיע פוטנציאלי, ומיד התעניינתי. בתור אחד שצורך קנאביס, הבנתי שיש כאן הזדמנות להביא לעולם דרך בריאה יותר לצרוך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully