וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור נגד הפוליטיקאים: "בכל מקרה הפסדנו". כמה משחקני הנבחרת שקלו חרם

עודכן לאחרונה: 19.1.2021 / 17:20

שחקן הפועל תל אביב תקף לפני ההחלטה על החרגת הספורט: "אנחנו ספורטאים למרות המדינה". בנבחרת עלתה אפשרות של פעולה קיצונית, שנדחתה

שחקני ושחקניות ליגת העל בכדורסל והליגה הלאומית מחכים למוצא פיה של ממשלת ישראל שתדון בהארכת הסגר השלישי על המדינה בשבועיים נוספים ובאפשרות להחרגת הספורט המקצועני מין הסגר.

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הימים האחרונים, כשהחלו השמועות על כך שייתכן שהספורט המקצועני יושבת לתקופה נוספת, החלו חלק משחקני נבחרת ישראל, החברים בארגון השחקנים, להעלות אפשרות של הודעה כי לא יופיעו למשחקי נבחרת ישראל שאמורים להתקיים בחודש הבא אם אכן הספורט ימשיך להיות מושבת ללא סיבה הגיונית. לבסוף, לאחר מספר התייעצויות, הנושא ירד מן הפרק נכון לעכשיו, ובארגון השחקנים מקווים כי לא ישוב וכי הספורט אכן יוחרג.

"רמת התחלואה כתוצאה מקיום פעילות הכדורסל הוכחה כאפסית עד לא קיימת, 4 מקרים מתוך 500 אנשי צוות", נכתב בהודעה מטעם הארגון, "וזאת לאור הקפדת כלל העוסקים התחום על נהלי והוראות משרד הבריאות באופן קפדני. הקפאת פעילות המשחקים תפגע אנושות במטרותיה העיקריות של נבחרת ישראל אשר נמצאת בפיתחו של קמפיין בחודש פברואר הקרוב. אל תפסיקו לנו את הסיבוב של הכדור".

הפוסט של בר טימור

בשעות הערב, עוד לפני שנפלה ההחלטה, תקף בר טימור את הפוליטיקאים: "עוד לא יצאה "ההחלטה" והאמת שזה כבר לא משנה, בכל מקרה הפסדנו כי העתיד שלנו נתון להחלטות של פוליטיקאים שלא יודעים איך נראה כדור. אנחנו ספורטאים למרות המדינה ולא בזכותה ועכשיו זה סוף סוף מתפוצץ. אנשים שלא עשו ולא דבר בשביל הספורט אשכרה שוקלים לסגור אותו, ולמה? שיקולים זרים? פוליטיקה? מה זה משנה?!

"בחייאת, בפעם הבאה שאיזה ג'ודוקא עומד על הפודיום או איזו נבחרת מצליחה - אל תענו לפוליטקאים שבטח יתקשרו וירוצו להגיד 'איזו גאווה הבאתם למדינה'.

"קפטנים, בפעם הבאה שאתם עומדים להניף גביע או צלחת תבקשו מהפוליטיקאים האלה לצאת מהפריים של התמונה ורק אז תניפו, אולי ככה הם ילמדו. כנראה שלא..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully