וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפצת קלטת הסקס: סרג'י אנריק ואנטוניו לונה נשלחו לשנתיים לכלא

השניים ששיתפו פעולה באייבר ב-2016 גם נקנסו ב-100 אלף יורו אחרי שצילמו צעירה במהלך אקט מיני משותף והפיצו את הסרטון שהפך להיות ויראלי

סרג'י אנריק ואנטוניו לונה, שני השחקנים ששיתפו פעולה באייבר מהליגה הבכירה בספרד, נשלחו לשנתיים לכלא זאת בעקבות התקרית שבה הם היו מעורבים באוקטובר 2016, כאשר הם צילמו צעירה במהלך אקט מיני משותף והפיצו את הסרטון ללא ידיעתה. אחרי מאבק משפטי ארוך, השניים הורשעו היום בבית המשפט בסן סבסטיאן.

התביעה דרשה לגזור על השניים חמש שנים בכלא, אך העונש בסופו של דבר נקבע על שנתיים ובנוסף קנס של 100 אלף יורו. אדי סילבסטרה, שחקן נוסף שהיה מעורב בפרשה, זוכה על ידי בית המשפט.

סרג'י אנריק שחקן אייבר. GettyImages
עונש שיגמור לו את הקריירה? סרג'י אנריק/GettyImages

במהלך הסרטון נראית הצעירה מתחננת בפני הכדורגלנים לא לצלם את המעשים, אך הם לא חודלים. לאחר מכן, על כפי כתב האישום, השניים העבירו את הסרטון לשחקן נוסף שלא היה במקום, אדי סילבסטרה פסקואל, והוא זה שהדליף את הסרטון לרבים אחרים. בסופו של דבר, כאמור, הסרטון הפך ויראלי והגיע לעשרות אלפי אנשים.

אנריק בן ה-30 עדיין משחק באייבר וכבש שער אחד מול סוסיאדד. לונה נדד מאז 2017 ללבנטה, ראיו וייקאנו והעונה הוא משתייך לג'ירונה מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully