וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני ימשיך לעונה נוספת כנהג המבחן של וויליאמס בפורמולה 1

הקבוצה הודיעה שהישראלי יישאר בתפקידו גם ב-2021: "מרוצים מהתרומה שלו, אין לנו ספק שהוא עוד ימשיך ויתקדם". ניסני: "חידדתי את יכולותיי וכישורי כנהג"

קבוצת וויליאמס הודיעה היום (שלישי) שרוי ניסני ימשיך לשמש כנהג המבחן שלה גם בעונה הקרובה. על פי ההודעה גם השנה צפוי הנהג הישראלי לקחת חלק בשלושה אימוני יום שישי רשמיים, וישתתף בכמות גדולה יותר של אימוני סימולטור בגרוב.

סימון רוברטס, מנהל קבוצת וויליאמס, אמר: "אני מרוצה מכך שרוי ממשיך אתנו כנהג המבחן הרשמי של הקבוצה בעונת 2021 וימשיך את העבודה הטובה שבה התחלנו בעונה שעברה. כקבוצה אנחנו מאוד מרוצים מהתרומה של רוי גם בעבודה על המסלול וגם בסימולטור בגרוב, שתרמו שניהם לשיפורים בזמני ההקפה שהצלחנו להשיג עם כלי הרכב שלנו במהלך העונה. בנוסף גם נהנינו לראות את רוי מתפתח כנהג ואין לנו ספק שהוא עוד ימשיך ויתקדם גם בעונה הבאה".

ניסני עצמו אמר: "זה כבוד בשבילי להמשיך להיות חלק מוויליאמס. מאז שהתחלנו, התקדמנו משמעותית במספר תחומים - בנוסף לאימוני ימי שישי המעולים, היתה לנו גם הרבה עבודה מאחורי הקלעים. אני מחויב בכל כולי למען הקבוצה, חידדתי את יכולותיי וכישורי כנהג, אני מצפה להמשיך כך גם בעונת 2021".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully