וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן ודוראנט מרגישים את הכימיה: "היינו צעירים ב-OKC, עכשיו אנחנו גברים"

ברוקלין שוב ניצחה, הצמד שוב כיכב, הארדן טוען שהוא לא "מתחרה" בדוראנט, השאלה מה יהיה כשאירווינג יחזור. הלייקרס הפסידו, קרי מרוצה, לברון מופתע: למה שרקו נגדי צעדים? וגם: סי ג'יי מקולום ייעדר תקופה ארוכה

ג'יימס הארדן ברוקלין מול מילווקי. רויטרס
פתיחה מבטיחה. הארדן/רויטרס

לא מעט סימני שאלה היו סביב ההתחברות האפשרית של ברוקלין נטס אחרי צירופו של ג'יימס הארדן, אבל הלילה (בין שני לשלישי) הנטס גברו על יריבה בכירה ורשמו ניצחון 123:125 על מילווקי, כשקווין דוראנט והארדן רושמים שיא והופכים לשניים הראשונים אי פעם שקולעים 30 נקודות כל אחד בבכורה שלהם כצמד. דוראנט סיים עם 30 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והארדן הוסיף 34 נקודות, 6 ריבאונדים ו-12 אסיסטים - כשזה מצטרף לטריפל הדאבל המרשים שלו במשחק הבכורה.

הארדן, יש לציין, עדיין לא ערך אימון לצד דוראנט וקבוצתו החדשה, וכזכור בברוקלין קיוו שהכימיה בין השניים תהיה טובה בזכות העובדה שהם מיודדים ואף שיחקו ביחד בעבר באוקלהומה סיטי. כרגע נראה שזה בהחלט עובד. "היינו צעירים באוקלהומה סיטי", אומר הארדן, "עכשיו אנחנו גברים בוגרים. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, עשיו אנחנו ממש מכירים את הכדורסל ואת המשחק. אנחנו כבר לא הצעירים האלה שכל הזמן רצים ורק מתרוצצים וזורקים ומנסים להטביע כל היום. מבחינתי, אני יודע איזה שחקן זה קווין דוראנט. הוא אחד השחקנים הכי גדולים שאי פעם נגעו בכדורסל. אני לא מרגיש שאנחנו מתחרים, אני מנסה להפוך אותו להכי טוב שהוא יכול להיות".

גם דוראנט לא מופתע מהחיבור היעיל בינו לחברו, אחרי שהשניים קלעו ביחד 138 נקודות בשני המשחקים הראשונים שלהם ביחד. "עברנו הרבה בליגה הזאת", אומר דוראנט, "ומבחינתנו להביא את זה ביחד, עם כל מה שעברנו ולמדנו לאורך השנים בליגה הזאת ולנסות לשחק כדורסל יפה, זה עובד די חלק עבורנו". לדבריו, "זה היה מעבר קל, במיוחד כשג'יימס מחזיק בכדור עם הגעתו. כך שאנחנו עדיין מנסים למצוא את הדרך ולהבין, וכמובן עוד יש מקום גדול לשיפור, אבל זו התחלה טובה".

הלילה הסיפור יקבל טוויסט חדש, כאשר קיירי אירווינג יצטרף לחבורה העליזה, כשלא מעט שאלות עולות בנוגע לכושר של קיירי, המחויבות שלו, מי יחזיק בכדור, וכו'. אגב, על פי סטיבן ג'קסון, הכדורסלן לשעבר שהיה אחד ממנהיגי מחאת השחורים בארה"ב - קיירי אירווינג רכש מכספו בית חדש למשפחה של ג'ורג' פלויד, שנהרג אחרי ששוטר בארה"ב הניח לו רגל על הצוואר, בתקרית שהציתה את המחאה הגדולה. לדברי ג'קסון, רבים ניסו לעזור למשפחה של ההרוג: "קיירי אירווינג קנה להם בית, המנהל של ליל וויין (הראפר) קנה להם מרצדס, ברברה סטרייסנד נתנה להם מניה בדיסני". כך או כך, אירווינג יחזור אחרי שהחמיץ שבעה משחקים, תחת זכוכית מגדלת, אחרי שרבים פקפקו בו ואף קראו לו לפרוש, ובברוקלין תוהים כיצד ישתלב. בשבוע שעבר הג'נרל מנג'ר של ברוקלין שון מרקס אמר ש"ברור שאנחנו מאוכזבים שק'יירי לא איתנו", וציין שהשחקן "יתייחס להיעדרות שלו כשהוא יהיה מוכן". המשחקים הבאים של ברוקלין הם נגד קליבלנד ברביעי ובחמישי בלילה. כידוע, בחמשת המשחקים הראשונים שמהם נעדר סיבת ההיעדרות הייתה "סיבות אישיות". אך מאחר שבמהלך התקופה נראה באירועים חברתיים, הוא נאלץ להיכס לבידוד והחמיץ שני משחקים נוספים.

עוד בוואלה!

הארדן ודוראנט להטו גם מול מילווקי, קאמבק גדול לווריירס מול הלייקרס

לכתבה המלאה
סטף קרי גולדן סטייט אנתוני דייויס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
נתן כמה רגעים גדולים. קרי/רויטרס

גולדן סטייט (6:7) שוב הוכיחה שהעונה אולי יש לה את זה, כשגברה 113:115 על הלייקרס, במשחק שבו פיגרה ב-14 הפרש ברבע האחרון. היתרון הכי גדול של הלייקרס במשחק היה 19, וכעת לווריירס יש שני קאמבקים מרשימים העונה - אחרי שגם ניצחו את הקליפרס במשחק שבו פיגרו ב-22 הפרש. תחת סטיב קר זו הפעם ה-29 שהווריירס חוזרים ומנצחים במשחק שבו פיגרו ב-15 הפרש ומעלה.

הווריירס רשמו ריצת 5:14 ב-3:36 הדקות האחרונות של המשחק, מול האלופה המכהנת, כשסטפן קרי לבד מנצח את הלייקרס בדקות האלה 5:8 - כולל שלשה גדולה שהעניקה לקבוצתו יתרון ראשון, 1:01 דקה לסיום, מתשעה מטרים, מעל אנתוני דייויס. "יש משהו במשחקים הגדולים האלה, בשידור חי, אנחנו אוהבים להיקלע לפיגור 20", אמר בחיוך קרי אחרי ההפסד, והתייחס לניצחון: "האמת שאנחנו חייבים לתת ביחד עוד כמה תצוגות כאלה ברציפות, כדי להוכיח שזה באמת מה שאנחנו".

סטיב קר הוסיף: "הרגשתי טוב לפני המשחק, חשבתי שהתכוננו טוב, היו לנו שני ימי אימונים טובים, ואז הסרחנו על המגרש במחצית הראשונה. לא היינו בעיניינים, אבל אהבתי את הלחימה שלנו. האופי התחרותי שלנו השתנה במחצית השנייה. זה היה ניצחון גדול". קרי הוסיף: "השנה היינו בהרבה מצבים, והלילה היינו נחושים. המחליפים היו מדהימים, קלי אוברה היה מצוין, כולם תרמו מול אלופה מכהנת".

סטף אומנם קלע 26 נקודות וסל קלאץ' חשוב, אבל גם סיים עם רק 3 מ-12 מהשלוש והחטיא לייאפ קריטי בחדירה. למזלו, לברון ג'יימס החטיא על הבאזר את השלשה האחרונה, שיכלה להעניק ללייקרס את הניצחון. "ברור שאתה מתוסכל כשאתה מפסיד", אמר לברון, "במיוחד כשאתה יודע שיכולת לשחק טוב יותר". לברון הסתפק ב-19 נקודות ב-6 מ-16 מהשדה, והתלונן על השיפוט אחרי שנשרקו נגדו עבירות לצעדים ברבע האחרון. "לא יודע... ראיתי את זה בהילוכים החוזרים.. זה משהו שעשיתי כל הקריירה", אמר לברון בחיוך, "אם שורקים על זה, הייתי רוצה שישרקו על זה לכולם, בעקביות. זה מצחיק. כי במהלך הבא דריימונד עשה אותו דבר, ואותו שופט לא שרק על זה".

סטף קרי גולדן סטייט מול לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
מתוסכל. לברון/רויטרס

* פורטלנד הודיעה: בבדיקות נמצא שכוכב הקבוצה סי ג'יי מקולום סובל מסדק ברגלו, והוא יצטרך ללכת עם מגן מיוחד לרגל בארבעת השבועות הקרובים, ולכן יושבת לתקופה די ממושכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully