וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בן ח'ליפה: הוועדה להעברת זכויות נתנה לבית"ר ארכה של 21 יום

19.1.2021 / 8:52

בהתאחדות דחו את הדדליין המקורי (24.1) שניתן לשייח' כדי להשיג מסמכים המעידים על יושרו והונו הפיננסי, בבית"ר אופטימיים שהעסקה תושלם. אנטואן קונטה עדיין לא מצא קבוצה חדשה

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
העסקה תצא לפועל?/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

סאגת חמד בן ח'ליפה ובית"ר ירושלים נמשכת, כאשר הוועדה להעברת זכויות ממשיכה להערים קשיים ולא לאשר עדיין את הקבוצה לשיח' האמירתי. היום (שלישי) הוועדה שנתנה לבית"ר דדליין של עד ה-24 לינואר (יום א') להעביר מסמכים בנוגע לבן ח'ליפה, נענתה לבקשת הקבוצה ונתנה לה ארכה של 21 יום נוספים. על פי בית"ר ירושלים, השיח' ונציגיו עובדים על השגת מסמכים המעידים על יושרו והונו הפיננסי אך הדברים ייקחו מעט יותר זמן ולכן נתבקשה ארכה נוספת.

עד עתה התבקש בן ח'ליפה במשך מספר פעמים להציג את תעודות היושר ופרטים מחשבונות פרטיים ולא עשה זאת, כאשר בוועדה הביעו פסימיות בנוגע לכך שיעבור, גם לאור הדברים ששמעו מחברת המודיעין העסקי "מגידו" בנוגע למסוכנות חברתית, החשש מהיותו איש קש והסביבה העסקית שלו. בבית"ר מאמינים כי דווקא כי יימצא פתרון בסופו של דבר, כזה שיהפוך את השיח' לשותף במועדון.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
עדיין לא מצא קבוצה חדשה. קונטה/דני מרון

בצד המקצועי, אנטואן קונטה הבהיר לחבריו כי מבחינתו בשלב הזה לאחר פתיחת משפטו ב-26 לחודש, הוא יחזור לישראל. עד עתה לא מצא השחקן קבוצה חדשה ובשלב זה אין לו אופציות ריאליות מכיוון צרפת. במקרה כזה, השחקן מעדיף לסיים את חוזהו בבירה בתום העונה ולהיות שחקן חופשי. בבית"ר עדיין מקווים כי תהיה קבוצה שתסכים לשלם דמי העברה עבורו עד לתום החלון, אך במידה שזה לא יקרה, הוא לא ישוחרר בחינם.

עוד בוואלה!

"במודיעין האמירתי המליצו להתרחק מבן ח'ליפה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully