וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה להעברת הזכויות: "במודיעין האמירתי המליצו להתרחק מבן ח'ליפה"

17.1.2021 / 10:25

משה חוגג משוכנע שעסקת בית"ר ירושלים תצא לפועל, אבל בהתאחדות מסבירים שעל פי המידע שקיבלו מחברת החקירות זו תהיה סכנה גדולה להכניס אדם כזה לישראל: "המעטפת של בן ח'ליפה מלאה באנשים פליליים שנמצאים ברשימות של האינטרפול"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

כל עוד לא אושרה עסקת חמד בן ח'ליפה, בבית"ר ירושלים בודקים אפשרויות לצרף שחקני רכש במחירים לא גבוהים, אך בשלב זה מדברים על כך שלא נמצאו שחקנים שיכולים לעשות את השינוי. למרות שלפני כמה שבועות נראה היה שבנקודת הזמן הנוכחית המצב של הסגל ייראה אחרת, המצב רחוק מלהיות אידיאלי. אנטואן קונטה בצרפת וספק אם יחזור, מתאוסיניו בברזיל אחרי שנדבק בקורונה ולפני חזרת הליגה שכוללת שלושה משחקים בשבוע, השמיכה נראית קצרה. בצוות המקצועי מקווים שלפחות מיכאל אוחנה יהיה כשיר ויוכל לתרום אחרי תקופה שהלך לאיבוד פיזית ומנטלית.

במועדון הבהירו אתמול כי מבחינתם אין ספק שעסקת בן ח'ליפה תצא לפועל - השאלה היא רק באיזה מתווה ומתי. משה חוגג לא לחוץ מהעובדה שהוועדה הציבה את ה-24 בינואר כדד ליין ומשוכנע כי אם ימצא פתרונות, העסקה תעבור גם בעוד שלושה חודשים. "זה יקרה בסוף. לא מוותרים על עסקה כזאת עבור המועדון, העניין הוא רק באיזה מתווה ובאיזו צורה" אמרו בבית"ר ולא פסלו פניה גם לבית משפט. לגבי רכש הבהירו: "אין מציאות בינואר. אנחנו מחפשים היטב, נמצא שחקן או שניים שישדרגו ולא ארבעה בינוניים".

בבית"ר מבינים שבשלב זה הוועדה לא תקבל חוות דעת משפטית בנוגע לכך שאנשי משפחת המלוכה לא יכולים לקבל תעודות יושר ולכן לא מבצעים שום פעולה בעניין. יחד עם זאת, הבעיה מול הוועדה להעברת זכויות רחבה יותר ותהיה כזו גם אם יסופקו תעודת יושר ומסמכים נוספים. חברי הוועדה וראשי ההתאחדות חשים כי יהיה מסוכן להעביר עסקה בה מעורב בן ח'ליפה, במיוחד לאחר הדו"ח והדברים הנוספים ששמעו מחברת החקירות.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חוגג משוכנע ש"זה רק עניין של מתווה"/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

חברי הוועדה הבהירו לבכירים בהתאחדות: "שמענו מחברת החקירות בפירוש שזו תהיה סכנה גדולה להעביר את העסקה ולהכניס אדם כזה לישראל. הבהירו לנו שזו תהיה הכשרת הקרקע להונאות והלבנות הון. יותר מזה, שמענו המלצות של גורמים בכירים במודיעין האמירתי שאומרים להתרחק מהשייח' ומכל מה שקשור אליו. זה הרבה מעבר ליכולת פיננסית או להמציא תעודת יושר, הפחד הגדול הוא כל המעטפת של האדם, שמלאה באנשים פליליים שנמצאים ברשימות של האינטרפול. אנשים כנראה לא מבינים את מורכבות הדברים".

אגב, גם אם בן ח'ליפה יספק את כל המסמכים, חברת החקירות עשויה לקבל שלב נוסף של עבודה, גם בנוגע לאמינות המסמכים וגם בנוגע למסוכנות השייח', כפי שצוין בדו"ח הקודם.

בבית"ר הגיבו: "אם היו שולחים חברת חקירות שתבדוק בקרביים של כל אדם שנכנס לכדורגל, חצי מהבעלים של היום לא היו כאן. שלא לדבר על דברים שאנחנו לא יודעים על אחרים. ואגב, מי אמר שחברת חקירות זה טאבו והמידע שלה כל כך מהימן? חברה אחת אמרה שאין לו כסף וחברה אחרת אומרת שיש לו. אפילו בין חברות החקירות שטיפלו בנושא אין אחידות. נמצא את המתווה להוציא את העסקה לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully