וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן מאושר: "עם מנדז'וקיץ', יש לנו שני שחקנים שיפחידו את היריבות"

לאחר הצמד מול קליארי, חלוץ מילאן חגג את צירוף החבר החדש לחוד. כשנשאל האם הוא מאמין באליפות, השיב: "אני מאמין בזלאטן"

חלוץ מילאן זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
כבר נגמרים הסופרלטיבים. זלאטן/רויטרס

יש דברים שלא משתנים. אחד מהם, מתברר, הוא שבכל פעם שזלאטן איברהיבמוביץ' פותח בהרכב מילאן - משהו טוב קורה. אתמול (שני) קיבל השבדי בן ה-39 את חולצת ההרכב בפעם השמינית העונה, והשיב עם צמד שהביא את מניין שעריו ב-2020/21 ל-12, כמו רומלו לוקאקו וצ'ירו אימובילה, ורק כריסטיאנו רונאלדו לפניו בפסגת טבלת מלכות השערים.

אבל בטבלה החשובה יותר אף אחד לא מקדים את זלאטן. בזכות ה-0:2 על קליארי פתחה מילאן פער מחודש של שלוש נקודות מהיריבה העירונית אינטר, וכעת הכול ערוך ומוכן לקרב המרתק מול אטאלנטה ביום שבת הקרוב.

"היה משחק קשה", אמר בסיום. "לא שיחקתי 57 יום, אז אני מצטער. החבר'ה הצעירים כאן נותנים לי מוטיבציה, הם מאתגרים אותי לראות מי רץ יותר. אני לא מוותר להם ומוכיח להם שאני יכול לרוץ ממש כמוהם. אנחנו עושים עבודה טובה, עברנו כמעט חצי עונה ועכשיו מתחילים המשחקים הקשים".

אף שהעסקה טרם נחתמה סופית, זלאטן אישר שבקרוב יזכה לשתף פעולה עם מריו מנדז'וקיץ': "אני שמח מאוד, עכשיו יש לנו שני שחקנים שיפחידו את היריבות". כשנשאל האם הוא מאמין שאפשר לזכות באליפות, השיב: "אני מאמין בזלאטן".

לבסוף, על שאלה הקבועה על חידוש חוזהו השיב: "זה תלוי בפאולו מאלדיני. אני שמח מאוד כאן, החזרה למילאן שינתה אותי. טוב לי פה".

המאמן סטפנו פיולי התייחס אף הוא לחיזוק שבדרך ואמר: "זלאטן אמר לי שישמור על מריו. אני שמח, המועדון הזה שאפתני מאוד, רוצים להחזיר את מילאן בטופ וההחתמה של מנדז'וקיץ' מוכיחה זאת. אנחנו זקוקים להרבה שחקנים. יש בליגה הזאת שבע קבוצות חזקות מאוד, נילחם בכולן עד הסוף כדי לזכות באליפות ולהגיע לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully