וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבדות מודרנית": קווין פורטר השתולל בחדר ההלבשה וישוחרר מקליבלנד

שחקן השנה השנייה זעם כשהתבשר שהוא נאלץ לוותר על הלוקר שלו לטובת טוריאן פרינס, ולפי דיווחים השליך אוכל: "הקש ששבר את גב הגמל"

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין פורטר ג'וניור. Jonathan Bachman, GettyImages
לא ההסתבכות הראשונה שלו. פורטר/GettyImages, Jonathan Bachman

אירוע חריג נרשם בשבוע האחרון בקליבלנד, שצפויה לשחרר בקרוב את קווין פורטר ג'וניור - אותו בחרה במקום ה-30 של דראפט 2019. ביום שישי האחרון גילה פורטר שהלוקר שלו בחדר ההלבשה הועבר לטוריאן פרינס, שהגיע לקאבס בטרייד הסיבובי על ג'יימס הארדן. הגארד הצעיר החל להשתולל ולא נרגע גם כשהמאמן ג'יי בי ביקרסטאף והג'נרל מנג'ר קובי אלטאמן נכנסו לחדר.

על פי דיווחים בארצות הברית, פורטר כה כעס כד שהחל לזרוק אוכל בחדר ההלבשה וטען כי מדובר ב"עבדות מודרנית". על פי מקורות בקליבלנד, המהלך לא נעשה כרמיזה לחוסר שביעות רצון, אלא בסך הכל כחלק מהנהלים במועדון - השחקנים הוותיקים, כך על פי דיווחים, מקבלים לוקרים צמודים אחד לשני.

כך או כך, פורטר, שהתבקש להעביר את דבריו לקצה השני של החדר, סירב להירגע. "הוא התפוצץ על קובי", נכתב בארצות הברית, "וקובי התפוצץ עליו בחזרה. בסופו של דבר, לאחר שקובי לא הצליח להרגיע אותו, זה למעשה היה הקש ששבר את גב הגמל".

כפי שניתן להבין מהדברים, זו לא התקרית המשמעתית הראשונה בה פורטר מעורב. באוגוסט האחרון הואשם שחבט בפרצופה של אישה במהלך תקרית ברחובות קליבלנד. שלושה חודשים לאחר מכן נעצר עם אקדח טעון ברכבו. קליבלנד בכל זאת הסכימה לאפשר לו לחזור לאימונים, אך הוא טרם שיחק העונה. "אני יותר מודאג מהחיים שלו מחוץ לכדורסל כרגע", אמר אחד מאנשי המועדון.

פורטר (20, 1.93 מ') בילה עונה אחת במכללת USC, אך גם שם היה מעורב במספר תקריות משמעתיות ושיחק רק ב-21 מ-33 המשחקים של קבוצתו. בעונת הרוקי בקליבלנד הראה ניצוצות, בין היתר עם משחק של 30 נקודות מול מיאמי אשתקד, אך בקאבס הוא כבר לא ישוב לשחק. בסך הכל רשם 50 הופעות בעונה שעברה עם ממוצעים של 10 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully