וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הספורט לראש הממשלה: "נודע לנו שיש כוונה למנוע את חזרת הליגות המקצועניות"

עודכן לאחרונה: 18.1.2021 / 21:46

ארז כלפון ושמואל פרנקל שלחו מכתב בהול לבנימין נתניהו בניסיון אחרון למנוע את המשך השבתת הכדורגל והכדורסל: "בכל העולם מוטלים סגרים וישראל היא המדינה היחידה בה הופסקה הפעילות". חילי טרופר: "פועלים כדי להחזיר את הליגות"

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי, סוכנות ג'יני
הכדורגל יחזור בסופ"ש? רוקאביציה נאבק עם טיבי/סוכנות ג'יני, מאור אלקסלסי

האם הכדורגל הישראלי יחזור בסוף השבוע? מרתון של שיחות נערך בשעות האחרונות בין יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון לבכירים במשרדי הממשלה לקראת ההצבעה מחר בשעה 17:00 בממשלה על הארכת הסגר ועל החרגות בענפים מסויימים.

כלפון נשען על הבטחה בעל פה שקיבל לפני שבועיים ערב הכניסה לסגר השלישי ובה נאמר לו על ידי בכירי משרד הבריאות כי הליגות המקצועניות בכדורגל ישובו לפעילות ביום שישי הקרוב, גם אם הסגר יוארך. כלפון, שמבין קצת במשרדי הממשלה, יודע שהבטחות צריך לקיים אחרת הן לא שוות הרבה, והוא ימתין מחר להצבעה בממשלה שתהיה דרמטית לעתיד הכדורגל הישראלי.

כלפון שלח לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב משותף עם שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הכדורסל ובו השניים מזהירים בפני ההשלכות של המשך ההשבתה של הספורט הישראלי. "לתדהמתנו, נודע לנו כי על אף הסיכום אליו הגענו עם ראשי משרד הבריאות, יש כוונה למנוע את חזרת הליגות המקצועניות לפעילות", כך נכתב במכתב.

עוד נכתב כי: "ישראל היא המדינה היחידה בעולם אשר עצרה את פעילות הליגות המקצועניות בכדורגל ובכדורסל בעונת המשחקים הזו. גם היום במדינות רבות בעולם מוטלים סגרים ממושכים ומחמירים כשברקע מיליוני מתים ומוטציות משתוללות, אך אף ראש מדינה לא עצר את פעילות הכדורגל או הכדורסל המקצועני, בעוד שבישראל היא הופסקה פעמיים. במצב העניינים הנוכחי, סיום עונת הכדורגל והכדורסל מוטלת בספק רב".

שר האוצר ישראל כץ, יור מנהלת הליגה כדורגל כדורסל שמואל פרנקל, ארז כלפון, משה חוגג, שר הספורט חילי טרופר, שמעון מזרחי. מנהלת הליגה, אתר רשמי
הלחץ יעזור? כלפון בפגישה הקודמת עם ישראל כץ וחילי טרופר/אתר רשמי, מנהלת הליגה

מלשכת שר התרבות והספורט חילי טרופר נמסר בתגובה להתפתחויות: "בשעה זו בכירי משרד הספורט ובהם השר וצוותו מקיימים מאמצים קדחתניים ומצויים בקשר רציף עם גורמים שונים במשרד הבריאות ובממשלה במטרה להחזיר את הליגות לפעילות בסופ"ש הקרוב. אנו משוכנעים כי הליגות צריכות לחזור ונפעל ככל יכולתנו בעניין זה. אנו נמצאים בקשר רציף ופועלים בתיאום עם מנהלות הליגה בדרישה להשיב את משחקי הליגות".

הכדור נמצא כעת בידי שרי הממשלה שיצטרכו מחר להכריע האם להחריג את הכדורגל והכדורסל כפי שהבטיחו. גם בממשלה יודעים שאין באמת סכנה בקיום משחקים וכי במשך שנת קורונה ארוכה, גם הנדבקים בכדורגל החלימו ורובם כלל לא היו עם תסמינים. כעת מבקשים במנהלת שההבטחות יקויימו ושבסוף השבוע יחזרו לשחק כדורגל.

עוד בוואלה!

משרד הבריאות סירב לחסן את הכדורגלנים בשתי הליגות הבכירות

לכתבה המלאה

עידן ורד ממשיך להביע את דעתו

בבני יהודה מפעילים לחץ

יניב טוכמן על התוכניות של מכבי תל אביב והאפשרות ששכטר יעזוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully