וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פרום: "אני מחוייב לפרויקט הישראלי, מקווה שיחד נגיע לטופ"

הרוכב הבכיר של קבוצת סטארט אפ ניישן מתכונן לפתיחת עונת הבכורה שלו בקבוצה החדשה: "מאמין שיחד ניתן השראה לדור הצעיר בישראל לבחור באופניים ולגדל אלופים. זה אתגר מלהיב"

"אני מחוייב לפרויקט הישראלי של "ישראל סטארט אפ ניישן" עד סיום הקריירה שלי ואתן הכל כדי להגיע יחד איתה לטופ" , כך אמר אתמול (ראשון) הרוכב הבריטי האגדי כריס פרום במהלך מסיבת העיתונאים המיוחדת של הקבוצה לקראת פתיחת עונת המירוצים 2021.

זו היתה הפעם הראשונה שפרום , זוכה הטור 4 פעמים שהצטרף לקבוצה המקצוענית הישראלית , התייצב מול התקשורת הישראלית והעולמית .

רוכב האופניים כריס פרום. נועה ארנון, סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
מתכונן לעונה חדשה עם הקבוצה הישראלית. כריס פרום/אתר רשמי, נועה ארנון, סייקלינג אקדמי

ראשי הקבוצה הישראלית שהתחזקה בשורת רוכבים בכירים הבהירו שהם לא מצפים להפוך בן לילה למועמדים לזכייה בטור. "אנחנו כאן לטווח ארוך. זה יקח זמן. אבל אני יכול להבטיח שנהיה תחרותיים", אמר הבעלים של הקבוצה סילבן אדאמס, "מאמין שנטפס לצמרת העולמית".

התחזקותה של הקבוצה מציבה אתגר מיוחד בפני הרוכבים הישראלים שלה. גיא ניב אחד מהם אמר: "אנחנו הישראלים של הקבוצה מבינים שעלינו לעשות עוד קפיצת מדרגה ומשוכנע שאנחנו מסוגלים. אני לא בלחץ מזה".

פרום עצמו הכריז הפני התקשורת העולמית שהיא משוכנע שהצטרפותו תעזור לקבוצה במטרתה לבצע מהפיכה בענף הישראלי: " אני מחוייב למטרה הזו. מקווה ומאמין שביחד ניתן השראה לדור הצעיר בישראל לבחור באופניים ולגדל אלופים. עשינו זאת בריטניה ונעשה זאת גם בישראל. זה אתגר מלהיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully