וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייז'י בז'צ'ק פוטר מנבחרת פולין. דיווח: אברהם גרנט מועמד להחליפו

עודכן לאחרונה: 18.1.2021 / 16:33

המאמן שהצעיד את האדומים-לבנים להעפלה קלילה ליורו, ניצב תחת ביקורת בגלל היכולת של נבחרתו. המאמן הישראלי מוזכר כמועמד מוביל להחליפו: "יש עמו כבר מגעים והעובדה שיש לו אזרחות פולנית תעזור"

ייז'י בזצ'ק מאמן נבחרת פולין. רויטרס
סוף עגום. בז'צ'ק/רויטרס

ייז'י בז'צ'ק פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן נבחרת פולין, פחות מחמישה חודשים לפני יורו 2020. המאמן בן ה-49 הוביל את פולין להעפלה קלילה לטורניר ווהשיג תוצאות לא רעות בדרג א' של ליגת האומות, אבל ספג ביקורת רבה על ההרכבים שהעלה ובעיקר על היכולת.

בז'צ'ק עמד על הקווים של נבחרת פולין ב-24 משחקים והשיג מאזן של 12 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים. פולין העפילה ליורו מהמקום הראשון בבית מוקדמות שכלל את אוסטריה, צפון מקדוניה, סלובניה, ישראל ולטביה. בליגת האומות היא שיחקה לאחרונה בבית שכלל את איטליה, הולנד ובוסניה וסיימה במקום השלישי עם 7 נקודות.

בז'צ'ק שכשחקן רשם 42 הופעות בנבחרת פולין ובין היתר לבש את מדי מכבי חיפה בסוף המילניום הקודם ותחילת הנוכחי, מונה למאמן נבחרת פולין ב-2018, אחרי המונדיאל הלא מוצלח תחת אדם נבאלקה. הוא אימן לפני כן את ראקוב, לכיה גדנסק, קאטוביץ ו-ויסלה פלוצק.

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. GettyImages
המשרה הבא שלו תהיה בנבחרת פולין? אברהם גרנט/GettyImages

אחרי ששמו הוזכר שוב ושוב בתקשורת האנגלית כמועמד להחליף את פרנק למפארד, בפולין מדווחים שמי שעשוי להחליף את בז'צ'ק הוא לא אחר מאשר אברהם גרנט. לפי דיווח בתקשורת הפולנית יו"ר ההתאחדות הפולנית כבר החל במגעים עם גרנט, שלא מאמן כבר ארבע שנים ואימן בהצלחה בעבר את נבחרת גאנה, אותה הוא הוליך לגמר אליפות אפריקה.

לפי הדיווח גרנט מוכר היטב בפולין וגם יש לו אזרחות פולנית. בפולין מעריכים גם את העבודה שגרנט עשה בנבחרת ישראל וכמובן שגם התקופה שלו בצ'לסי עוזרת מאוד לקורות החיים שלו למרות שחלף מאז יותר מעשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully