וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב האזהרה של המנהלת לקבוצות ליגת העל ורשימת קנסות הקורונה

18.1.2021 / 11:30

בסכנין כועסים, אבל לוואלה! ספורט הגיע מכתב שיצא לפני שבועיים לכל הקבוצות בדגש על דיווח מיידי על בעלי תסמינים. וגם רשימת הקנסות שספגו המועדונים בעידן הקורונה

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:0/ספורט 1

במנהלת הליגות בכדורגל עומדים הבוקר לגמרי מאחורי ההחלטה שלהם לקנוס את בני סכנין בסכום של 10,000 שקל שקל בטענה כי המועדון לא דיווח בזמן על תסמינים שהתגלו בשבוע שעבר אצל עוזר המאמן הראל סלע שנמצא בהמשך חיובי לקורונה. לוואלה! ספורט הגיע מכתב שנשלח בחמישה בינואר, לפני פחות משבועיים, לכל הקבוצות המקצועניות ושכל כולו התעסקות בשאלת הדיווח המיידי שיש לבצע כאשר אדם או שחקן במועדון חש בתסמינים.

המכתב שנשלח אז על ידי סמנכ"ל המנהלת ניר ינקלביץ' לכל הקבוצות המקצועניות אינו משתמע לשתי פנים ומחדד את החובה על כל מועדון לדווח מייד על מי שחשוד שנדבק בנגיף. המצב הנוכחי של סכנין לא מסייע למאמץ הגדול שעושים במנהלת כדי להחזיר את הכדורגל בסוף השבוע. זו אחת הסיבות שבגללן גם ניתן קנס למועדון הצפוני ששוב חווה אצלו התפרצות אחרי שבתחילת העונה גם נמצאו בקרבו מאומתים.

מכתב של מנהלת ליגת העל בכדורגל. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב של מנהלת ליגת העל בכדורגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, בסכנין התקוממו אתמול על הקנס שהושת עליהם, אבל מאיסוף ובדיקה חוזרת של הקנסות, בסכנין לא יכולים לטעון לקיפוח. בית"ר ירושלים קיבלה בשעתו 50 אלף שקל קנס על כך שהתאמנה בבית וגן בעת הסגר השני והושת עליה עוד 50 אלף על תנאי.

מכבי תל אביב נקנסה בסכום של 30 אלף שקל על אותן חגיגות זכורות של שחקני הקבוצה עם האוהדים מחוץ לבלומפילד. סכום דומה הושת על מכבי חיפה ששחקנה בעונה שעברה ירדן שועה צולם מבלה במסיבה פרטית. הפועל תל אביב ספגה קנס של 10,000 שקל על כך שהחזירה את מאור בוזגלו להתאמן אחרי שהיה בחופשה בדובאי. גם משה חוגג נקנס בסכום של 2,500 שקל בגין אי עטיית מסיכה במשחק של בית"ר ירושלים.

הסכומים שמושתים כקנסות על הקבוצות מקוזזים ממענק הקורונה שעומד על 400 אלף שקל לכל קבוצה.

עוד בוואלה!

שישה שחקנים חיוביים לקורונה וקנס מהמנהלת: היום של בני סכנין

לכתבה המלאה
  • בית"ר ירושלים - 50,000 שקל - קיום אימונים בזמן הסגר
  • מכבי תל אביב - 30,000 שקל - התכנסות אוהדים בבלומפילד
  • מכבי חיפה - 30,000 שקל - ירדן שועה במסיבה פרטית
  • הפועל תל אביב - 10,000 שקל - החזרת בוזגלו לאימונים
  • בני סכנין - 10,000 שקל - אי דיווח על תסמינים של עוזר המאמן
  • משה חוגג - 2,500 שקל - אי עטיית מסיכה בזמן משחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully