וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולאסו, כרטיס אדום, עליית ליגה: מופע הבזק של בן דודו של מסי

שש דקות של שיכרון חושים. עמנואל ביאנקוצ'י נכנס כמחליף בוילה נובה, העלה אותה ליגה וספג צהוב שני מטופש. צפו במופע

השער היקר של בן דודו של מסי, עמנואל ביאנקוצ'י/יוטיוב

ליאונל מסי אמנם מככב הבוקר (שני) בכותרות מהסיבות הלא נכונות, אחרי הכרטיס האדום שספג אתמול אחרי פגיעה ללא כדור בשחקן יריב בהפסד לאתלטיק בילבאו בגמר טורניר הסופרקופה הספרדי. אבל עם כל הכבוד לפנומן הארגנטינאי, לבן דודו עמנואל ביאנקוצ'י היה הלילה הספק הרבה יותר נאה.

הארגנטינאי בן ה-32 שבעצמו מיוצג על ידי אביו של מסי, חורחה, משחק בוילה נובה הברזילאית שהלילה (בין ראשון לשני) שיחקה נגד איטואנו במשחק מכריע: ניצחון היה מעלה אותה לליגת המשנה בברזיל, כל תוצאה אחרת הייתה משאירה אותה בליגה השלישית.

וילה נובה תקפה בחמת זעם, אבל לא הצליחה למצוא פתרונות ובדקה ה-71 ביאנקוצ'י נשלח לכר הדשא כמחליף. בשלב הזה החלה ההצגה של בן דודו של מסי. רגעים ספורים אחרי שנכנס לכר הדשא, הוא ביצע עבירה וספג כרטיס צהוב. השעון תיקתק, הדקה ה-77 הגיעה וכדור רוחב מצא את הארגנטינאי, שבעט מכ-16 מטר לפינה הגבוהה. גולאסו! ביאנקוצ'י לא ידע את נפשו מרוב שמחה וחגג עם הורדת החולצה. לשופט לא נותרה והוא הראה לו צהוב שני ואת הדרך החוצה.

השהות של הקשר על המגרש ארכה שש דקות בלבד והן היו סוערות. בזמן שנותר על סיום המשחק, איטואנו הפעילה לחץ כבד על וילה נובה, אבל לא הצליחה להשוות. קבוצתו של ביאנקוצ'י ניצחה 0:1, חזרה לסרייה B ממנה ירדה ב-2019 ובן דודו של מסי הוכתר לגיבור.

עמנואל ביאנקוצ'י במדי באהיה ב-2014. Felipe Oliveira, GettyImages
ביאנקוצ'י (בלבן) ב-2014/GettyImages, Felipe Oliveira

כמו בן דודו המפורסם, ביאנקוצ'י נולד ברוסאריו ועשה את צעדי הראשונים במחלקת הנוער של ניואל'ס אולד בויס. הוא התחיל את הקריירה המקצוענית בקבוצת המילואים של מינכן 1860 והשתלב גם בקבוצה הבוגרת בשנים 2009-2011. בהמשך חזר לדרום אמריקה ונדד בין שלל קבוצות בפרגוואי, ברזיל ופרו, עד שבפברואר 2020 חתם בוילה נובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully