וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לפני שסיכמה עם עודד קטש, פנאתינייקוס פנתה לז'אן טבק

הבעלים של ז'ילונה גורה טען כי הירוקים מאתונה ניסו לפתות את מאמנו, שסירב. ביוון מנתחים: "קטש לא קוסם, אבל יש לו מוח כדורסל מעניין"

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

ביוון ממשיכים לנתח את ההתאמה של עודד קטש לפנאתינייקוס. המאמן הישראלי רשם אמש (ראשון) ניצחון בכורה בקבוצתו החדשה עם 75:93 על אריס סלוניקי בליגה, אבל בתקשורת המקומית עדיין תוהים על קנקנו.

"כשהגיע תחילה לאתונה, קטש לא רצה לבזבז אפילו שנייה עם השחקנים שלו", כתב הפרשן דימיטריס קונטוס. "הוא יכול היה לוותר על לשבת על הספסל במשחק מול פנרבחצ'ה, בידיעה שלא יוכל לשנות שום דבר תוך כמה שעות. אבל הוא בחר לנצל את הזמן, הירוקים ערכו שני אימונים ואז אסיפת וידאו. הוא מוצג כנוכחות מרגיעה שמדבר עם השחקנים כשידע רב באמתחתו. הוא מנסה לתת להם דגשים ברורים אבל גם חופש תנועה. הוא בהחלט לא קוסם, אבל הוא מאוד בטוח בעצמו".

הפרשן הוסיף וכתב: "נראה שלקטש יש מוח כדורסל מעניין. הוא מביא איתו גישה שונה, מרעננת. כבר עכשיו רואים שינויים מינוריים בפאו, ואפשר לזהות שהוא עובד לא מעט עם השחקנים על הצד ההתקפי. בהגנה יש לו הרבה עבודה, כי הקבוצה שלו יכולה לספוג 90 נקודות ומעלה בכל משחק".

על פי דיווחים ביוון, קטש כלל לא היה הבחירה הראשונה של ראשי פנאתינייקוס כחיפשו מאמן חדש. הבעלים של ז'ילונה גורה הפולנית טען היום כי קבוצת הפאר מאתונה פנתה בימים האחרונים למאמנו, מאמן מכבי תל אביב לשעבר ז'אן טבק: "היו שיחות בין הצדדים, אבל אני מעדיף לא להיכנס לפרטים. אנחנו מודעים להכל. ז'אן לא רצה לעזוב את הקבוצה באמצע הפרויקט שהתחלנו".

מאמן מכבי תל אביב צביקה שרף לוחץ יד עודד קטש הפועל גליל עליון. יותם רונן
"הוא מסוגל לעמוד בלחץ". שרף עם קטש (צילום: יותם רונן)/יותם רונן

כדי לנתח את הסגנון של קטש, ריאיינו אמש ביוון את צביקה שרף, שאימן את אריס, פאוק ומקדוניקוס ומכיר היטב את הכדורסל המקומי. "קטש בחור רגוע שמסוגל לעמוד בלחצים, אבל אני לא בטוח שהוא מסוגל לשנות את פנאתינייקוס", אמר שרף לרדיו היווני. "אני לא משוכנע שהסגל שעומד לרשותו מספיק טוב. פאו איבדה את ניק קלאתיס ויש לה שחקנים טובים, אבל לא בטוח שכולם יכולים לעמוד בלחץ".

שרף אף העלה תהיות בנוגע לסגנון המשחק של קטש. "הוא אוהב כדורסל מהיר עם הרבה מתפרצות והרבה נקודות. במובן הזה, הוא מזכיר יותר את פיני גרשון מאשר את המאמנים היוונים הטיפוסיים, אבל הוא מסוגל להתאים את עצמו. גם ההגנה שלו שונה משל המאמנים היוונים. הוא אוהב הגנות מתחלפות, אבל לא מעודד לחץ על כל המגרש".

לטענתו של שרף, "יש מאמנים שמסוגלים לעמוד בלחץ של מועדון כמו פנאתינייקוס, ויש כאלה שלא. כשקטש התמנה למאמן מכבי תל אביב, הוא עדיין לא היה מוכן לזה. בהפועל ירושלים הוא כן התמודד עם לחץ, אבל בפאו הוא יתרגל ללחץ במימדים אחרים. אני לא בטוח כמה הוא מכיר את הקבוצה שלו, כי כל כולו היה מרוכז בהפועל ירושלים. זה לא אומר את זה בתור האשמה, זה נורמלי לגמרי, כי היו לו מחויבויות אחרות עם הפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully