וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני מודה שה-DNA של יובנטוס מתפוגג: "השנים עוברות, לאט לאט זה נגמר"

אחרי ההפסד לאינטר, הבלם הוותיק מבין שהזהות המיוחדת של יובה הולכת לאיבוד. קונטה דווקא לא בטוח: "עדיין יש להם יתרון על כל הקבוצות באיטליה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. Soccrates Images, GettyImages
משחק שמסמל סוף עידן? רונאלדו מאוכזב/GettyImages, Soccrates Images

אחרי תשע אליפויות רצופות, האם שלטון היחיד של יובנטוס באיטליה בדרך להסתיים? אם לשפוט על פי ההפסד 2:0 אמש (ראשון) של הגברת הזקנה לאינטר בקרב הצמרת בסרייה A, נראה שהתשובה חיובית.

שערים של ארתורו וידאל (13) וניקולו בארלה (52) הכריעו את הדרבי ד'איטליה לטובת הנראזורי, קבעו ראש חץ בין מילאן לאינטר בפסגה עם 40 נקודות כל אחת, והשאירו את יובה הרחק במקום החמישי, במרחק שבע נקודות מהמילאנזיות.

בסיום תהו באיטליה האם המשחק אמש סימן סוף עידן ביובנטוס, ששוב לא נראתה כמו עצמה, עם חורים בהגנה, מעט מצבי הבקעה ומחסור בווינריות. "יובנטוס הייתה ידועה במשך שנים ב-DNA המיוחד שלה, אבל השנים עוברות וזה לאט לאט נגמר", הודה בגילוי ג'ורג'ו קייליני. "אנחנו מנסים להמשיך את זה בכל דרך אפשרית, אבל עדיין לא מוצאים פתרונות. היום הובסנו בכל פרמטר אפשרי מול אינטר. לא מסרנו מהר מספיק, הנענו כדור בצורה איטית, עשינו יותר מדי טעויות, אינטר ניצחה בצדק".

ארתורו וידאל שחקן אינטר עם רומלו לוקאקו. רויטרס
איטליה סוגרת את הפער מיובה. וידאל ולוקאקו חוגגים/רויטרס

גם אנדראה פירלו נשמע מתוסכל מאוד בסיום. "הגענו למשחק עם הגישה הלא נכונה מהדקה הראשונה ועד האחרונה. כשאין לך את הנחישות לנצח משחקים מהסוג הזה, זה הופך להיות עוד יותר קשה", ניתח המאמן. "הערב פשוט לא הופענו. פחדנו מאינטר יותר מדי, התמקדנו בצד ההגנתי ולא היינו מספיק אגרסיביים. אינטר נתנה את הטון במשך כל המשחק. אני לא חושב שיכולנו להציג יכולת גרועה יותר".

גם האקס המיתולוגי אלסנדרו דל פיירו שישב על כס הפרשן של הטלוויזיה האיטלקית, נשמע מודאג מהיכולת של הגברת הזקנה. "יובה שיחקה רע מאוד, בכל ההיבטים. לא היו לה שום רעיונות במשחק הזה, היא נראתה אבודה", אמר.

על הקווים בצד השני חגג אנטוניו קונטה, שהיה שותף לשרשרת האליפויות של יובה בתור מאמן, וניצח אותה לראשונה מאז עזב אותה. עבור הנראזורי, זה היה ניצחון ראשון על יובה בסן סירו מאז ספטמבר 2016.

"יובנטוס היא הקבוצה שאנחנו צריכים לרדוף אחריה. אני אומר את זה מהרגע שהגעתי לכאן", אמר קונטה. "היא הייתה דומיננטית במשך תשע שנים ועשתה יוצאת דופן. אני עדיין מאמין שליובה יש יתרון עלינו ועל כל שאר הקבוצות, אבל אנחנו עושים הכול כדי לסגור את הפער, ואני חושב שאנחנו קרובים לשם יותר מאי פעם. מה שחשוב הוא שאינטר שוב מרתיעה".

קונטה לא משוכנע שמדובר בסוף עידן ביובנטוס. "קבוצות מגיעות לסוף עידן רק כשהן לא מתחדשות ולא בונות דור צעיר. בפן הזה, יובה עשתה עבודה מצוינת בשמירה על השלד המוביל של קייליני, בונוצ'י ובופון, והוסיפה להם צעירים מבטיחים. זה אומר שיש שם חזון ויש שם תוכנית. אני חושב שהם עדיין המועדון הכי טוב באיטליה, אבל יש כמה קבוצות שעושות הכול יותר מאי פעם כדי להתקרב אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully