וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: רומא תיאבק עם ארסנל על מנור סולומון

הג'אלורוסי כבר הוזכרו בעבר בהקשרו של הישראלי. ב"דיילי מייל" ערכו היכרות עם הכישרון: "אין לארסנל אף שחקן כמוהו"

מנור סולומון אחרי ההגרלה של שחטאר מול מכבי תל אביב/(מתוך אינסטגרם)

בימים האחרונים הולכים וגוברים הדיווחים על חתימה אפשרית של מנור סולומון בארסנל בקיץ, אולם על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית הערב (שני), גם רומא עדיין חזק בתמונה. הג'אלורוסי כבר הוזכרו בעבר מספר פעמים בהקשרו של שחקן הכנף הישראלי, כשבספטמבר האחרון דווח שהם מוכנים לשלם לשחטאר 12 מיליון יורו. קבוצת הפאר האוקראינית, נטען אז, דורשת 25 מיליון יורו עבור היהלום הישראלי.

סולומון עצמו סיפר היום לאתר הרשמי של המועדון על מחנה האימונים של הקבוצה בטורקיה - בו הצטיין בחלק מהמבדקים: "אני עובד על זה הרבה זמן, מאז שהייתי ילד. אבא שלי מאמן כושר, ואולי בגלל זה ניצחתי במבדקים. כל הדברים הללו יעזרו לנו להיות חזקים יותר, נעשה הכל כדי להגיע מוכנים לליגה ולליגה האירופית".

מנור סולומון שחטאר דונייצק עם לוקאס ואסקס ריאל מדריד. רויטרס
העניינים מתחממים. סולומון/רויטרס

אמש (שבת) פורסמה ב"דיילי מייל" הבריטי כתבת פרופיל ארוכה ונרחבת על היהלום הישראלי, בה ניתחו אותו ואת התאמתו לתותחנים לעומק. "ארסנל כבר נמצאת בשיחות ראשוניות עם סולומון לגבי מעבר בקיץ ויש סיכוי גבוה שהיא תצליח להחתים אותו", ציינו והגדירו את סולומון כ"איש שפפ גווארדיולה ניסה להחתים ולא הצליח", כשמנצ'סטר סיטי התעניינה ברכישה שלו לפני המעבר לשחטאר דונייצק.

"סולומון נחשב לסחורה חמה מכמה סיבות. הוא צעיר, מגוון ואחד שמכניס אנרגיות מיוחדות בכל פעם שהכדור נמצא אצלו ברגליים", ניתחו. "למרות גילו הצעיר הוא כבר מנוסה למדי, עם שורה של הופעות בליגת האלופות, ויכול להוסיף לארסנל עוד מימד של דינמיות ואיום בהתקפה. אם סולומון יצטרף לארסנל, הוא יהיה השקעה לטווח ארוך. מיקל ארטטה ינסה להכין אותו לרשת את ווליאן וניקולא פפה. סולומון יוכל גם לתת תחרות בריאה לכוכבים הצעירים של ארסנל, בוקאיו סאקה וגבריאל מארטינלי".

סולומון תואר בכתבה כ"שחקן עם יכולות שאין לאף שחקן בסגל הנוכחי של ארסנל. הוא שחקן מלהיב עם יכולות אחד על אחד מרשימות. אחת החוזקות שלו היא היכולת לעבור שחקנים בכדרור, והיכולות הטעניות שלו מאפשרות לו להיות איום מתמיד על השער של היריבה. הוא אמנם עדיין בוסרי וזקוק לעוד הכוונה, אבל בטוח שהוא יוכל לספק לתותחנים הרבה מהלכים יפים בכנף".

יחד עם זאת מציינים ב"דיילי מייל" ש"כמו כל שחקן צעיר שמגיע לליגה הכי תחרותית בעולם, יש לסולומון כמה אלמנטים שצריך לעבוד עליהם. למרות שיש לו דריבל מצוין, התזמון של המסירות שלו מאוחר מדי לפעמים. אפשר לתקן את זה בקלות עם המאמן הנכון. בנוסף, הגובה של סולומון עשוי לאתגר אותו באחת הליגות הכי פיזיות בעולם. אבל בשורה התחתונה, סולומון שחקן עם יכולות טעניות יוצאת מהכלל שמסוגל לפרוח בפרמיירליג, אם יגיע לסיטואציה הנכונה".

סולומון הוזכר כמועמד לקבוצות בכירות נוספות בתקופה האחרונה, אחרי ההופעות המרשימות בליגת האלופות והניצוצות שהראה גם במדי נבחרת ישראל. לצד ארסנל, בין הקבוצות שהוזכרו כמתעניינות בשחקן הכנף בן ה-21, נכללות אטלאנטה ולידס. סולומון חתום בשחטאר עד דצמבר 2023, אבל ההערכות שיימכר בקיץ הולכות וגוברות, ולפי "דיילי מייל", "הערך שלו בשוק נוסק מאז שנודע על ההתעניינות של ארסנל בו. לכן ייתכן שכדי להחתים אותו, ארסנל תצטרך להשקיע סכום גבוה ולשחרר כמה שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully