וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'יפס גירדו ניצחון על קליבלנד, בריידי שוב בגמר החטיבה

עודכן לאחרונה: 18.1.2021 / 6:35

פטריק מהומס ספג זעזוע מוח, מחליפו צ'אד הני סייע לצ'יפס לשמור על הניצחון ועם 17:22 הם יפגשו בשבוע הבא את בפאלו. הקוורטרבק בן ה-43 ישחק העפיל לטופ 4 בפעם ה-14, אחרי 20:30 של טמפה ביי בניו אורלינס

שחקן קנזס סיטי צ'יפס פטריק מהומס. Charlie Riedel, AP
רגע של חרדה. פטריק מהומס עובר זעזוע מוח ויוצא מהמשחק/AP, Charlie Riedel

היום השני של שלב הגמרים האזוריים ב-NFL יצא לדרך עם המשחק בין האלופה קנזס סיטי לקליבלנד המפתיעה. הצ'יפס ניצחו, אמנם, 17:22, אבל מוטרדים מאוד לקראת גמר ה-AFC מול בפאלו בשבוע הבא, בעקבות זעזוע מוח שעבר פטריק מהומס.

במשחק השני טמפה ביי ניצחה 20:30 בניו אורלינס והיא תתארח אצל גרין ביי ביום ראשון לעוד קרב גדול. זו תהיה הפעם ה-14 של טום בריידי בגמר החטיבה, וזה אולי היה משחק הפרישה של דרו בריס.

קנזס סיטי - קליבלנד 17:22

הצ'יפס ניצחו, זה היה הרבה פחות קל והרבה פחות יפה משהם ציפו - ועכשיו הם צריכים לקוות שפטריק מהומס יהיה כשיר לגמר ה-AFC מול בפאלו. מהומס סבל מזעזוע מוח ברבע השלישי, נטש ומאז קנזס סיטי, שנראתה משייטת לניצחון לפני כן, הייתה צריכה להיאחז בשיניים במשחק.

הצ'יפס פתחו היטב ולא רק עלו ליתרון 3:16, אלא גם כפו טאצ'בק (השמטה של שחקן התקפה לתוך האנדזון שמעבירה את הכדור לצד של ההגנה) מהבראונס סמוך להפסקה. נראה היה שהמהלך הזה יהרוג לחלוטין את המשחק, אבל קליבלנד צמצמה ל-19:10. מהומס נפצע, הצ'יפס הסתפקו בשער שדה שהעלה ל-10:22 והבראונס רשמו עוד טאצ'דאון שגילח את ההפרש ל-22:17.

צ'אד הני, המחליף של מהומס, איבד כדור באוויר, אבל בייקר מייפילד והבראונס לא הצליחו להתקדם באופן משמעותי. בסופו של דבר מהלך ריצה גדול של הני, שלווה במהלך מסירה נאה, חיסלו את המשחק. קנזס סיטי מחכה לבפאלו, לא ברור כרגע מי יהיה הקוורטרבק מאחורי קו ההתקפה.

מהומס סיים עם 255 יארד, טאצ'דאון ואיבוד באוויר ועוד טאצ'דאון בגיחה, הני סגר 66 יארד באוויר ו-12 יארד יקרים מפז על הקרקע. 110 יארד לטייריק היל ו-109 וטאצ'דאון לטראוויס קלסי הנפלא באוויר. בקליבלנד, 204 יארד, טאצ'דאון ואיבוד למייפילד.

ניו אורלינס - טמפה ביי 30:20

מפגש הקוורטרבקים המבוגר בתולדות הפלייאוף היה לא רע, והסתיים עם שורה תחתונה מוכרת: טום בריידי ישחק בשבוע הבא בגמר החטיבה, בפעם ה-14 בקריירה (והראשונה ב-NFC כמובן), כאשר טמפה ביי תצא לגרין ביי.

שתי הקבוצות די התקשו להניע את הכדור במחצית הראשונה, עד שאיבוד של דרו בריס הוביל מיד לטאצ'דאון קל של מייק אוואנס. הסיינטס הגיבו עם טריק פליי מבריק וחזרו להוביל בזכות מסירה של ג'יימיס ווינסטון לטרקוואן סמית' על פני 56 יארד, והמחצית הסתיימה לבסוף ב-13:13.

את הרבע השלישי פתחו הקדושים עם דרייב ארוך שנגמר באנדזון והם נראו בשליטה, אולם פאמבל בחצי המגרש שלהם עלה ביוקר ולאונרד פורנט הפך אותו לתפיסה באנדזון כדי לקבוע שוויון נוסף. ברבע האחרון, שודדי הים הריחו דם והסתערו - זה החל עם דרייב ארוך שנגמר בשער שדה, נמשך בעוד חטיפה מידיו של בריס, אותה הפך בריידי עצמו לטאצ'דאון והסתיים באיבוד שלישי של בריס, שסגר את הסיפור.

בריידי רשם 199 יארד וצמד טאצ'דאונים, פלוס אחד באותו קוורטרבק סניק. בריס הסתפק ב-134 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים במה שעשוי להיות המשחק האחרון בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully