וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:2 בקליארי וברחה שוב לאינטר, צמד לזלאטן

המוליכה הסתדרה גם בהרכב חסר מאוד ופתחה שוב פער של שלוש נקודות בפסגה. השבדי הענק סידר לה משחק 38 ברציפות בליגה שבו היא כובשת, סאלמאקרס הורחק

המחזור ה-18 בסרייה A ננעל היום (שני) עם משחקה של מילאן, שפתחה שוב פער בפסגה עם 0:2 קליל בחוץ על קליארי למרות סגל חסר במיוחד. אחרי שאינטר ניצחה אתמול את יובנטוס ונצמדה אליה במקום הראשון, מילאן הגיעה לסרדיניה עם הרבה לחץ על הכתפיים ובסגל חסר מאוד ללא תאו הרננדז והקאן צ'לחנוילו שחיוביים לקורונה, רפאל לאאו המושעה ואנטה רביץ' הפצוע, אבל עם זלאטן אחד גדול שסחב אותה על גבו עם צמד שהעלה את מאזן שעריו העונה ל-12.

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
חוזר לעניינים. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

כבר בדקה השביעית מילאן קיבלה פנדל וזלאטן בעט לרשת כדי לקבוע 0:1 מוקדם. האורחת המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-51 קלבריה המגן הימני שלח כדור עומק, זלאטן נותר בלתי מכוסה והמשיך באלגנטיות פנימה. השער נפסל בהתחלה בטענה לנבדל, אבל אנשי ה-VAR זיהו שהיה מדובר בקו אחד והניצחון למעשה הובטח למרות הרחקה מיותרת של אלכסיס סאלמאקרס בדקה ה-75 אחרי תפיסה מאחור וצהוב שני. כאמור, מילאן פתחה שוב פער של שלוש נקודות על פני אינטר עם 43 נקודות וגם רשמה משחק ליגה 38 ברציפות שבו היא כובשת. קליארי, שנחלה הפסד שישי ברציפות בכל המסגרות, רחוקה רק נקודה מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully