וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאחס לא פוסק: מילאן הודיעה שהקאן צ'לחנוילו ותאו הרננדז חיוביים לקורונה

אחרי מסכת הפציעות הבלתי פוסקת, המוליכה תצטרך להסתדר כעת גם בלי שניים משחקניה הבולטים שייכנסו לבידוד ויחמיצו גם את הדרבי בגביע

בזמן שמילאן נמצאת במאבק על סקודטו ראשון מזה עשור, הצרות לא מפסיקות ליפול על המועדון ממילאנו שהודיע היום: הקאן צ'לחנוילו ותאו הרננדז, שניים מהשחקנים הכי חשובים של הקבוצה אובחנו כחיוביים לקורונה בבדיקות שנערכו לכל אנשי המועדון ביום שבת.

אנטה רביץ' עם הקאן צ'לאנוילו מילאן. רויטרס
עונה מצוינת שלו נקטעת בגלל הקורונה. צ'לחנוילו משמאל/רויטרס

כמובן שהשניים ייכנסו לבידוד מיידי ולא יהיו בסגל למשחק מחר מול קליארי, וזו מכה לא פשוטה לסטפנו פיולי שנאלץ להסתדר העונה עם מכת פציעות חסרת תקדים. מילאן קיבלה רק לאחרונה בחזרה את זלאטן איברהימוביץ' שסבל מפציעה לא פשוטה. הרננדז וצ'לאנוילו רשמו 15 הופעות בליגה העונה והיו משחקני המפתח של פיולי בעונה המוצלחת עד כה.

צ'לחנוילו הוא מלך הבישולים של הקבוצה עם 6 כאלו בליגה ולתאו יש 3 בישולים ו-4 שערים, כולל כמה שערי הכרעה חשובים מאוד. מילאן מקדימה ערב המחזור בשלוש נקודות את אינטר, שתפגוש הערב את האלופה יובנטוס. למזלם של הרוסונרי הם פוגשים מחר קבוצה חלשה שנמצאת בכושר רע מאוד, אך השניים יחמיצו קרוב לוודאי גם את המשחק הקשה מול אטאלנטה לאחר מכן ואת מפגש הגביע מול אינטר בעוד תשעה ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully