וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגווייר עוקץ לקראת ליברפול: "מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הגדולה בעולם"

הבלם לקראת המשחק הגדול (18:30, ספורט2): "עשינו שינוי בגישה בחדר ההלבשה. החדרנו לעצמנו שצריך לנצח משחקים בכל מחיר"

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט 1

בפעם האחרונה שליברפול הפסידה משחק בית בליגה, התאריך היה 23.4.2017. מאז חלפו כמעט שלוש שנים ועברו 67 משחקים. החבורה של יורגן קלופ זכתה באליפות אחרי בצורת של עשרות שנים ואנפילד הפך למבצר גם בלי קהל. היום (ראשון, 18:30, ספורט2) מנצ'סטר יונייטד תגיע למרסיסייד ותנסה לעצור את הרצף של היריבה הגדולה שלה.

השדים האדומים לא ניצחו את ליברפול בחוץ מאז ה-17 בינואר 2016, בדיוק ארבע שנים. אז ויין רוני כבש את השער היחיד במשחק וכעת, כמה ימים אחרי שהחלוץ הגדול תלה את הנעליים, יונייטד תנסה לעשות זאת שוב. הבונוס יהיה שמירה על הפסגה והגדלת הפער מליברפול לשש נקודות.

שחקן מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר. רויטרס
"תהיה לנו שיחה ארוכה לפני שריקת הפתיחה ואני לא מתכוון לחשוף מה הולך להיאמר שם". מגווייר/רויטרס

הבלם הארי מגווייר אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו הקבוצה הכי גדולה בעולם. לא צריך ליצור הייפ לקראת המשחק בליברפול, כולם יודעים כמה הוא חשוב. בהחלט יש לנו תחושה שאנחנו יכולים לנצח כל יריבה בכל מקום - זו הגישה בחדר ההלבשה שלנו, לנצח בכל מחיר. זה משהו ששינינו, יצרנו את האווירה הזו".

יונייטד התחילה את העונה בגמגום מסויים, אבל בשבועות האחרונים היא פשוט דוהרת ולאחרונה עלתה לפסגה. היא עושה את זה הרבה הודות למאזן חוץ נהדר: 7 ניצחונות ותיקו אחד, אבל בעיקר בזכות שינוי מנטלי עליו דיבר הבלם.

"ברור שיהיה קשה להשיג תוצאה טובה באנפילד, אבל אנחנו מלאי ביטחון", הוסיף מגווייר, "אנחנו מנצ'סטר יונייטד ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח כל משחק. תהיה לנו שיחה ארוכה לפני שריקת הפתיחה ואני לא מתכוון לחשוף מה הולך להיאמר שם. לא מדובר בדיבורים על קרב ומלחמות, אלא על כוח מנטלי. אנחנו מפעילים לחץ על עצמנו - לא לנצח רק משחקים, אלא גם לזכות בתארים. אתה לובש את מדי מנצ'סטר יונייטד בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully