וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקות של קריס לוורט גילו גידול בכלייה, הפייסרס לא ביטלו את טרייד הענק

ראשי אינדיאנה, שגילו על מצבו הרפואי של הכוכב שהגיע במקום ויקטור אולדיפו כחלק מהטרייד של ג'יימס הארדן, החליטו להמשיך כרגיל למרות שלא ברור מתי יוכל לעלות לפרקט: "מודעים לסיכון, מתחשבים גם באלמנט האנושי"

שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט קריס לוורט. GettyImages
גילוי מדאיג. קריס לוורט/GettyImages

שעות ספורות לפני הבכורה החלומית של ג'יימס הארדן שסוף סוף עזב את יוסטון בטרייד מורכב בהשתתפות ארבע קבוצות, התברר שהדרמה האמיתית מאחורי הקלעים של הטרייד היתה באינדיאנה. כזכור, העיסקה שהנחיתה את האיש והזקן בנטס שלחה את קריס לוורט בפייסרס בעצם כמחליפו של ויקטור אולדיפו שנדד לרוקטס, אבל הבדיקות שעבר לוורט לפני החתימה גילו שהוא סובל מגידול קטן בכלייה.

לוורט בן ה-26, שנבחר במקום ה-20 בדראפט 2016 והפך בהדרגה לאחד השחקנים המבטיחים בקבוצה, פרץ אשתקד עם 18.7 נקודות למשחק, אך נאלץ לפנות את מקומו בסגל של סטיב נאש למרות שפתח את העונה היטב לטובת ההימור על הארדן. "אני רוצה להודות לפייסרס על התמיכה וההכוונה שלהם", אמר לוורט. "אני ומשפחתי מודים להם על היסודיות המעמיקה בבדיקות ואני מצפה בקוצר רוח להצטרף לקבוצה בהקדם האפשרי".

קווין פריצ'ארד, נשיא הפייסרס, הצהיר שלא היתה לקבוצה כוונה לבטל את הטרייד בעקבות הגילוי הרפואי המדאיג, למרות שלא ברור מתי לוורט יוכל לחזור לשחק. "כל המאמצים שלנו הופנו לעזרה לקריס על מנת שנוכל התחיל בדרך שתכננו עבורו, ובמקביל אנחנו מאמינים שיש סיכוי שהוא יוכל לעזור לנו בעתיד הלא רחוק. אנחנו יודעים שיש בכך סיכון, אבל אנחנו מוכנים לקבל את הסיכון הזה ויש כאן גם את האלמנט האנושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully