וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן ודוראנט הטריפו את ה-NBA: "חזר לי שוב החיוך"

המזוקן רשם בכורה חלומית במדי ברוקלין וחיבר 74 נקודות משותפות עם KD: "כיף לשחק במועדון כזה וקל לשחק עם שחקנים כאלו". דוראנט פרגן: "הוא היה מדהים". נאש: "הוא רחוק מלהיות במצב הכי טוב שלו"

הגולשים מסתלבטים: כך תיראה ההתקפה של ברוקלין עם הארדן, דוראנט ואירווינג/מתוך טוויטר

ג'יימס הארדן לא הספיק לערוך אפילו אימון אחד בברוקלין לפני שרשם את הבכורה ההיסטורית הלילה בניצחון 115:122 על אורלנדו. המזוקן "כיכב" מאז הטרייד מיוסטון בעיקר במדורי הרכילות שעסקו בשומן העודף שלו. אלא שהחל מהסל הראשון של הארדן ברבע השני, הכול השתחרר וכל הביקורות נשכחו. הארדן הפך לשחקן הראשון אי פעם שרושם טריפל דאבל של מעל 30 נקודות עם בכורה חלומית שכללה 32 נקודות, 14 אסיסטים ו-12 ריבאונדים ובעיקר שיתוף פעולה נהדר עם דוראנט שנהנה מאוד מתשומת הלב שמשך הארדן והתפוצץ גם הוא עם 42 נקודות, כולל 6 מ-6 מהזריקות שהוא לקח מהאסיסטים של המזוקן.

ג'יימס הארדן שחקן ברוקלין נטס. Sarah Stier, GettyImages
לא היה יכול לקוות לבכורה טובה יותר. הארדן/GettyImages, Sarah Stier

הארדן, שהיה זה שכפה את הטרייד עליו כשהביע בפומבי את חוסר שביעות רצונו ביוסטון, שחרר אנחת רווחה לאחר המשחק ואמר: "אני מקווה שאתם רואים לפי החיוך שלי והמשחק כמה הייתי מרוצה. הייתי נרגש לשחק עם המדים החדשים, זה מועדון מדהים החל מלמעלה ועד למטה. עבורי, כל מה שהייתי צריך לעשות זה לצאת לפרקט ולהיות ג'יימס הארדן הכי טוב שאני יכול כדי לגרום לדברים לקרות".

14 האסיסטים של הארדן היו שיא לשחקן כלשהוא במשחקו הראשון בקבוצה. הוא גם הוסיף 4 חטיפות, חסימה אחת ותשעה איבודים ב-40 דקות שקיבל, הכי הרבה בקבוצתו יחד עם דוראנט. מלך הסלים של הליגה בשנתיים האחרונות הוכיח שהוא הרבה יותר מסקורר ואמר: "הוכחתי שאני מאוד לא אנוכי, אני הולך לעשות כל מה שצריך כדי לנצח. כמובן שזה יותר קל שיש לצידך שחקן כמו קווין דוראנט. הוא מייצר נקודות כל כך בקלות, ואני יודע את זה. אני רוצה להקל עליו עוד יותר. יש לנו גם קלעים ובחורים גדולים וכן, זה היה קל".

עוד בוואלה!

טריפל דאבל להארדן בבכורה בברוקלין, 42 נקודות לקווין דוראנט

לכתבה המלאה
ג'יימס הארדן שחקן ברוקלין נטס. Sarah Stier, GettyImages
אף קבוצה לא תרצה לפגוש את הצמד הזה בפלייאוף. הארדן ודוראנט/GettyImages, Sarah Stier

"זה היה מדהים", פרגן קווין דוראנט שרושם ממוצע של 30 נקודות בעשרת משחקיו הראשונים בברוקלין, "הרגשתי את הפרגון ההדדי של כולם. הוא נכנס למוד שלו - היה אגרסיבי בחדירות לסל ופתח את המשחק עבור כולנו".

סטיב נאש, מאמנו החדש של הארדן, פרגן לכוכב החדש שלו: "אני חושב שהייתה לו פתיחת עונה מוזרה. הוא לא במצב הכי טוב שלו עדיין, אבל מה שהוא עשה היה פשוט מדהים".

שיתוף הפעולה בין דוראנט להארדן היה מושלם, אבל מה יקרה כשקיירי אירווינג יחזור? הרכז שנעדר בתקופה האחרונה בשל "סיבות אישיות", קרוב לחזרה והארדן כבר נרגש לקראת שיתוף הפעולה עמו: "אני נרגש לקראת החזרה שלו, הוא חלק מרכזי במה שאנחנו מנסים לעשות. נעבוד על הכימיה בינינו, יהיה מפחיד לחשוב על שיתוף הפעולה בינינו".

האם הוא גם הוריד במשקל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully