וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שבוע דרמטי: במנהלת הליגות משוכנעים שהכדורגל ישוב

17.1.2021 / 6:30

חרף האופטימיות שאנשי משרד הבריאות יעמדו במילתם ויאפשרו את השבת ליגת העל והליגה הלאומית, במנהלת חוששים מתסריט אימים של המשך ההשבתה: "הגענו לנקודה שבה כבר אי אפשר יותר להתפשר ולהתגמש"

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

הכדורגל הישראלי עומד בפני שבוע דרמטי. בזמן שממדי התחלואה לא יורדים ובממשלה מדברים על הארכת הסגר בן השבועיים, במנהלת הליגות לכדורגל עומדים על כך שביום שישי הקרוב תחזור לפעילות הליגה הלאומית ולמחרת ישובו לשחק בליגת העל. במשרד הבריאות הבטיחו ערב הכניסה לסגר השלישי כי גם אם יוארך הסגר במדינה, הליגות המקצועניות יוכלו לחזור לשחק בתום שבועיים של הדממה. מדובר בהבטחה שניתנה ממשרד הבריאות למנהלת, להתאחדות לכדורגל ולמשרד התרבות והספורט.

במנהלת הליגות דיברו אמש (שבת) באופטימיות על כך שמשרד הבריאות יעמוד במילה שלו והכדורגל יחזור בסוף השבוע ואכן רק ביום חמישי האחרון פורסמו לוחות המשחקים החדשים. יחד עם זה, הבהירו גורמים בכירים במנהלת כי אם יוחלט בממשלה בכפוף להמלצת משרד הבריאות להמשיך ולהשבית את הליגות העליונות, יצטרכו להתקבל החלטות דרמטיות ובתוכן האפשרות לקצר את העונה - דבר לו התנגדו הקבוצות ערב פתיחת העונה ודבר שנראה כרגע כלא ספורטיבי. ברור שמכבי תל אביב למשל, תתנגד לקיצור העונה בשל המרחק שלה בפסגה ממכבי חיפה וגם הפועל תל אביב למשל תתנגד לקיצור העונה בשל המרחק שלה בתחתית מיתר הקבוצות.

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע מול טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
אף אחד לא רוצה לחשוב על תסריט של המשך ההשבתה/דני מרון

מדובר במהלך שעלול להביא להתמוטטות בתוך המנהלת ולכן תרחיש האימים הזה הוא הסיוט הכי גדול שיכול לעמוד לפתחו של יושב ראש המנהלת ארז כלפון, שעדיין מדבר בביטחון על כך שהכדורגל יוחזר בסוף השבוע הקרוב ושלא יושבת שוב עד תום העונה. כזכור בשבת הקרובה יתקיים מחזור ליגה וגם באמצע השבוע הבא. אם הממשלה תורה על כך שהסגר יוארך ושגם הכדורגל לא ישוחק, הרי ששני מחזורי ליגה נוספים יידחו והתאריכים להשלים אותם כבר לא קיימים.

"הגענו לנקודה שבה כבר אי אפשר יותר להתפשר ולהתגמש", אמר בסוף השבוע גורם במנהלת. "אין יותר תאריכים פנויים לקיום משחקים ומחזורים. אם לא יחזירו את הכדורגל בסוף השבוע כמו שהבטיחו, נצטרך להתכנס עם הקבוצות ולקבל החלטות קשות. כולם מחזיקים אצבעות ובטוחים שההבטחות שניתנו ממשרד הבריאות לחזרת הכדורגל בתוך שבועיים, יתממשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully