וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד אחד מהסופרבול: גרין ביי בגמר ה-NFC, בפאלו ב-AFC

עודכן לאחרונה: 17.1.2021 / 7:00

הפאקרס הזיעו בלמבו פילד מול לוס אנג'לס ראמס, אבל ניצחו 18:32 וימתינו למנצחת בין ניו אורלינס לטמפה ביי. הבילס נעזרו בפיק סיקס של 101 יארד וגברו 3:17 על בולטימור. הם ייצאו לקנזס סיטי או יארחו את קליבלנד

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Morry Gash, AP
עבר' ולא בקלות. ארון רוג'רס/AP, Morry Gash

שלב הגמרים האזוריים ב-NFL יצא לדרך, כשבמנה הראשונה של שבת ניצחה גרין ביי פאקרס את לוס אנג'לס ראמס 18:32 ותמתין למנצחת בין ניו אורלינס לטמפה ביי, שישחקו ב-1:40 בלילה שבין ראשון לשני.

בגמר ה-AFC תשחק בפאלו, לראשונה מזה 28 שנים, אחרי 3:17 ביתי מול בולטימור. בשבוע הבא (ראשון, 22:05), הבילס ישחקו בארוהד מול קנזס סיטי או יארחו את קליבלנד.

גרין ביי - לוס אנג'לס ראמס 18:32

כרבבת צופים הגיעה ללמבו פילד לחזות בארון רוג'רס והפאקרס ממשיכים את העונה הנפלאה שלהם מול הראמס, שבשבוע שעבר הפתיעו בסיאטל. על פניו, זה היה אמור להיות וגם נראה תחילה כמו ניצחון קל של גרין ביי, אבל לוס אנג'לס לא הקלה עליה את המלאכה וגרמה לרוג'רס וחבריו להזיע עד לרבע הרביעי, בו הם סגרו עניין.

אחרי שער שדה לכל צד, הפאקרס רשמו שני טאצ'דאונים ועלו ל-3:16. נראה היה שהכול הולך בכיוונם, אבל ג'רד גוף הנדס דרייב יפה שהסתיים עם מסירה לוואן ג'פרסון שצימק ל-10:16. עם 25 שניות בלבד על השעון רוג'רס הוביל את הפאקרס לשער שדה נוסף ויתרון 10:19 בהפסקה.

את המחצית השנייה פתחו הפאקרס עם טאצ'דאון נוסף שהעלה ל-10:25, אולם בגלל פציעה מוקדמת של מייסון קרוסבי הבועט הלכו על מהלך של שתי נקודות וכשלו. בצד השני, קאם אייקרס חדר לאנדזון ואחר כך השלים המרה במהלך יפהפה - 18:25.

הראמס זכו שוב בכדור, אבל לא הצליחו להתקדם ורוג'רס הריח דם. לייזר של 58 יארד לאלן לזארד פחות משבע דקות לסיום קבע 18:32 ושלח את הפאקרס לגמר ה-NFC.

רוג'רס מסר ל-296 יארד ושני טאצ'דאונים וגם חדר פעם אחת לאנדזון בגיחה של יארד אחד. ארון ג'ונס הוסיף על הקרקע 99 יארד וטאצ'דאון. בלוס אנג'לס מסר גוף ל-174 יארד וטאצ'דאון, אייקרס רשם 90 יארד וגיחה לאנדזון.

בפאלו - בולטימור 3:17

המשחק השני של הלילה היה קשוח לצפייה, אבל השורה התחתונה היא כל מה שקובעת: בפאלו בגמר ה-AFC לראשונה מאז 1993, בולטימור שוב הולכת הביתה מוקדם מהתוכניות שלה.

המחצית הראשונה סיפקה רק שני שערי שדה, של הבילס לקראת סוף הרבע הראשון ושל הרייבנס ארבע שניות להפסקה, ולצדם עוד לא פחות משלוש החמצות, כולל שתיים של ג'סטין טאקר האמין.

השינוי הגיע ברבע השלישי, שיצא לדרך עם דרייב ממושך של המארחים עד שג'וש אלן מצא את סטפון דיגס באנדזון. בולטימור הייתה משוכנעת שהיא בדרך להגיב, כאשר התקדמה במשך 15 מהלכים וכמעט תשע דקות עד לקו התשע, אולם המסירה של למאר ג'קסון בדאון שלישי הלכה דווקא לידיים של טארון ג'ונסון היריב, שהחזיר את הפיק סיקס ל-101 יארד ללא הפרעה (שווה לשיא פלייאוף). אם לא די בצרות, התקווה האחרונה של בולטימור לקאמבק נעלמה שני מהלכים לאחר מכן, כאשר למאר זינק על כדור שכמעט הלך לאיבוד ונאלץ לנטוש עם חשש לזעזוע מוח.

אלן רשם משחק סולידי, 206 יארד וטאצ'דאון. 106 מהם הלכו לדיגס. מנגד, 162 ואיבוד לג'קסון, שמאזן הפלייאוף שלו צנח ל-3:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully