וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם תהליך האזרוח של באריירו, הפועל באר שבע תחפש כנף זר

17.1.2021 / 11:25

הארגנטינאי לא ייחשב לזר החל מהמשחק הקרוב. ויטור וז'וזואה יקבלו הצעה לחתום על חוזים לעונה נוספת כמעט בו זמנית

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

הליך האזרוח של שחקן הפועל באר שבע, מריאנו באריירו, הושלם והחל מהמשחק הקרוב הוא כבר לא ייחשב לזר. הקשר הארגנטינאי מאוד מוערך ואחרי שגילה שורשים יהודיים, בבירת הנגב פצחו בהליך. כעת לקבוצה מבירת הנגב יש מקום לזר חדש ויוסי אבוקסיס ינסה למצוא שחקן מתאים בעמדת הכנף.

בהפועל באר שבע החליטו להשאיר את מיגל ויטור וז'וזואה בחוזים חדשים לעונה הבאה ובקרוב שני הפורטוגלים יקבלו הצעות לעונה אחת. המטרה של המועדון היא לסגור עם השניים במהירות כדי לא למרוח את המשא ומתן לזמן ממושך, דבר שעשוי לפגוע בתפקוד שלהם. כמו כן השניים, שהם חברים מאוד קרובים, יקבלו את ההצעות כמעט יחד כדי לא לייצר מצב בו אחד מהם חושב שרוצים אותו והשני שלא.

במועדון מבינים כי חוזה ארוך טווח אינו מהווה שום יתרון ולכן מעדיפים להחתים אותם על עונה אחת. ויטור יהיה בתום העונה בן 32 וז'וזואה בתחילת העונה הבאה בן 31. החוזים שיוצעו להם יעידו על הערכה שיש במועדון כלפי השניים ואת למרות שמול כל אחד מהם יש גם סיכונים. ויטור הוא ללא ספק המנהיג של הפועל באר שבע. הקפטן שלה ואולי השחקן שנוכחותו הכי חשובה ליתר השחקנים ובטח לז'וזואה. יחד עם זה, הבלם הפורטוגלי פציע ונעדר לא מעט, כך שיש סיכון מולו. ובכל זאת בהפועל באר שבע מאמינים בו ויחזיקו אצבעות כי עד סוף העונה הזו וגם בעונה הבאה, הפורטוגלי יטול חלק בכמה שיותר משחקים.

עניין מעניין וחשוב הוא שויטור כבר עבר למיסוי רגיל. הוא הגיע ביולי 2016 לקבוצה והמיסוי המופחת עליו הסתיים ביולי 2020 בתום 48 חודשים. כך שבכל מקרה כבר העונה הפועל באר שבע משלמת עליו מס רגיל ומשכך הוא השחקן שעלותו היא היקרה בקבוצה.

באשר לז'וזואה, האישיות המורכבת שלו ידועה ומוכרת ומכאן שגם מולו יש סיכון. ובכל זאת מדובר בשחקן האיכותי ביותר של הפועל באר שבע. השחקן הדומיננטי בקישור ובהתקפה וכמו עם ויטור, גם איתו יחזיקו בקבוצה אצבעות לכך שהוא לא יסתבך בבעיות משמעת ושלא יקרו איתו עוד אירועים דוגמת אלה בהם היה מעורב עם אליניב ברדה, עמית ביטון ואילי מדמון.

ז'וזואה, הפועל באר שבע, חוגג עם מיגל ויטור. דני מרון
ימשיכו ביחד. ויטור וז'וזואה/דני מרון

בנוסף לשני הזרים הפורטוגלים, בבאר שבע יציעו חוזים חדשים בקרוב גם ליוסי אבוקסיס ולאוהד לויטה שלגביהם אין שום התלבטות. אבוקסיס הוביל את הפועל באר שבע לזכייה בגביע המדינה ולליגה האירופית ואצל אלונה ברקת ואסי רחמים הוא זוכה לאמון מלא. גם השוער שמשתבח עם השנים מוערך מאוד והוא ימשיך לעונה נוספת.

החלוץ אנתוני וראן שב שלשום לאימונים אחרי שהחלים מקורונה ויעמוד לרשות הקבוצה במשחק מול הפועל חדרה ביום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully