וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.1: מסוט אוזיל נחת באיסטנבול, מנדז'וקיץ' יעבור בדיקות במילאן

קשר ארסנל הגיע לטורקיה לקראת חתימה בפנרבחצ'ה. החלוץ הוותיק אמור לחתום לחצי שנה ברוסונרי עם אופציה לעונה נוספת. בספרד טוענים שסרחיו ראמוס ממורמר עקב בקשת הבלאנקוס לקצץ בשכרו. ויינאלדום יגיע לברצלונה?

תקציר: שטוטגרט - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1/ספורט 1

שמועות

* מסוט אוזיל נחת בטורקיה עם משפחתו, כשעל צווארו צעיף של פנרבחצ'ה, אליה צפוי קשר נבחרת גרמניה לשעבר להצטרף מארסנל. פנר הודיעה: הוא נחת על מנת להשלים את החתמתו.

* ב"טלגרף" מדווחים שגווארדיולה יקבל 200 מיליון ליש"ט לרכש בקיץ וינסה לחזק את מנצ'סטר סיטי בחלוץ חדש בעל שיעור קומה כשעל הפרק: ארלינג הולאנד ורומלו לוקאקו.

* ב"'קאלצ'יו מרקטו" מדווחים שיובנטוס נחושה להחזיר אליה את פול פוגבה ותגיש עליו הצעה כספית בקיץ כדי לרכוש אותו ממנצ'סטר יונייטד.

* ריינייר שבקושי מקבל דקות משחק בדורטמונד, עשוי לקצר את תקופת ההשאלה מריאל מדריד, לחזור לספרד ולהצטרף בהשאלת משנה לוולנסיה. הברזילאי בן ה-18 שותף בארבעה משחקי בונדסליגה בלבד העונה, כולם כמחליף.

* ארסנל רוצה לצרף שוער בכיר והשם החם - כך על פי התקשורת הספרדית - הוא שוער ברצלונה, נטו. הברזילאי הבין מאנשי התותחנים שהם מייעדים לו את האפודה מספר 1, אבל רונאלד קומאן הבהיר אמש: "נציגיו של נטו ביקשו לאפשר לו לעזוב, אבל סירבנו".

* בגרמניה והולנד שוב מספרים על ההתעניינות של בורוסיה דורטמונד בדונייל מאלן. לפי הדיווחים, הצהובים-שחורים מכינים את חברו של ערן זהבי לפ.ס.וו איינדהובן כאופציה להחליף את ג'יידון סאנצ'ו, שעשוי להימכר לאחת מקבוצות הפרמיירליג בקיץ.

שחקן ורונה, מתיאה זקאני. GettyImages
לאציו או מילאן? זקאני/GettyImages

* דיווח בספרד: ריאל מדריד דורשת קיצוץ מסרחיו ראמוס כדי שיאריך את חוזהו.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שמריו מנדז'וקוביץ' יגיע מחר לבדיקות רפואיות במילאן, לקראת חתימה כשחקן חופשי. אקס יובנטוס ובאיירן מינכן אמור לתת גיבוי לזלאטן איברהימוביץ' בעמדת החלוץ ולהרוויח 1.8 מיליון יורו עד תום העונה, כשאם מילאן תעפיל לליגת האלופות, חוזהו יוארך בעונה נוספת.

* ב"דיילי מירור" טוענים שג'ורג'יו ויינאלדום החליט לעזוב את ליברפול לטובת ברצלונה. הקשר דחה הצעה להארכת חוזהו ויגיע לספרד כשחקן חופשי.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס. רויטרס
יחזור לאיטליה למדים של מילאן? מנדז'וקיץ'/רויטרס

* נמשכים המגעים בין צ'לסי למילאן בנוגע למעבר של פיקאיו טומורי מלונדון למילאנו. הבלוז דורשים כ-30 מיליון ליש"ט ע הבלם, בעוד הרוסונרי מעדיפים השאלה עם אופציית רכישה.

* באיטליה מדווחים שמתגבר המאבק על קשרה הנפלא של ורונה, מתיאה זקאני. מילאן מתעניינת כבר זמן רב, אבל כעת בארץ המגף טוענים שדווקא נאפולי פייבוריטית לצרפו.

* חסה המתוסבך שנזרק מפריז סן ז'רמן לפני כמה שבועות, קרוב מאוד לחתימה בטורינו. לספרדי הוצע חוזה לשנתיים וחצי, בשכר של מיליון וחצי יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully