וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניקיטה רוקאביציה מחפש קבוצה באחת ממדינות המפרץ

לפי התקשורת הערבית, מלך שערי ליגת העל מקווה לנצל את האזרחות האוסטרלית כדי להשיג חוזה גבוה בליגה באחת ממדינות המפרץ, וכבר יצר קשר עם גורמים שיסייעו לו למצוא קבוצה. גם דרום קוריאה ויפן על הפרק. חוזהו במכבי חיפה עתיד להסתיים בקיץ הקרוב

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

מלך שערי ליגת העל, ניקיטה רוקאביציה, בודק אפשרויות מחוץ לישראל לקראת סיום חוזהו במכבי חיפה, בתום העונה הנוכחית. על פי דיווחים בתקשורת הערבית, לאחרונה נוצר קשר בין החלוץ האוסטרלי לבין גורמים שהציעו לסייע לו למצוא קבוצה באחת ממדינות המפרץ. על פי אותו דיווח, גם דרום קוריאה ויפן נמצאות על הרדאר של האוסטרלי.

רוקאביציה בן ה-33 מבין שהוא עומד בפני אחד החוזים האחרונים בקריירה, ומחפש מקום בו יוכל להרוויח סכום גבוה בהרבה מזה שמציעים לו במכבי חיפה. לפי הדיווח, החלוץ מקווה לנצל את העובדה שאוסטרליה חברה בהתאחדות לכדורגל של אסיה כדי לשפר את סיכוייו. בליגה הקטארית ישנם מקומות לשישה זרים בקטגוריות שונות, שאחת מהן מוקדשת לשחקן מההתאחדות האסייתית. המצב דומה בליגה הקוריאנית, שם עונת 2021 עדיין לא נפתחה.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. רויטרס
בחלק מהליגות האסייתיות, האזרחות האוסטרלית יכולה לעזור. רוקאביציה/רויטרס

החלוץ יודע שגם באיחוד האמירויות ובסעודיה הוא יוכל להרוויח סכומי כסף גדולים, ומקווה שגילו לא יהווה עבורו מכשול. בליגות במפרץ מחתימים לעתים שחקנים מבוגרים על חוזים גבוהים, אבל בדרך כלל מדובר בכאלו עם רזומה גדול בהרבה מזה של רוקאביציה.

רוקאביציה משחק במכבי חיפה מקיץ 2016. חוזהו הנוכחי יסתיים בסוף העונה ולמעשה הוא רשאי לחתום כבר עכשיו בקבוצה אחרת על הסכם מקדים במסגרתו הוא יצטרף בקיץ. הוא כבש העונה כבר 13 שערי ליגה, אחרי שאת העונה שעברה סיים כמלך השערים עם 18 כיבושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully