וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטסה ודסה נדבקו לאייאקס, 8 דקות לזהבי בניצחון המשוגע של פ.ס.וו

ויטסה ניצחה את אמן 1:4 והיא חזק במאבק האליפות. זהבי קיבל מנוחה אחרי שבוע עמוס ונכנס כמחליף ב-3:5 על ספרטה רוטרדם

תקציר ה-3:5 של פ.ס.וו איינדהובן על ספרטה רוטרדם/ספורט 1

אחרי שצברה נקודה משש אפשריות בשבוע שעבר, פ.ס.וו איינדהובן התאוששה הערב (שבת) עם ניצחון חוץ משוגע 3:5 על ספרטה רוטרדם במסגרת המחזור ה-17 בליגה ההולנדית. ערן זהבי ששיחק בשבוע החולף 172 דקות בארבעה ימים אחרי שנעדר כמה שבועות בגלל פציעה, התחיל את המשחק על הספסל ונכנס בדקה ה-82. פ.ס.וו לא הפסידה לספרטה במשחק ליגה מאז נובמבר 2001 ושמרה על הרצף.

ספרטה הפתיעה עם 0:1 מוקדם כבר אחרי 4 דקות, אבל מאורו ג'וניור איזן (24) ובמחצית השנייה דונייל מאלן (47) ונוני מדואקה (49) העלו את פ.ס.וו ל-1:3 מהיר. פיליפ מקס המשיך את החגיגה (71), ספרטה צימקה ל-4:3 עם שערים בדקות 75 ו-87, אבל מאלן חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

*** בינתיים מי שממשיך לעשות חיל בהולנד הוא אלי דסה. מגן ויטסה שוב גילה יכולת טובה והיה מאוד מעורב במשחק של קבוצתו, שניצחה את נועלת הטבלה, אמן, 1:4 בחוץ. הצהובים-שחורים כבר עם 12 ניצחונות מ-17 משחקים והם נצמדו לאייאקס עם 38 נקודות, אם כי לקבוצה מאמסטרדם משחק אחד פחות.

דסה אמנם שבת מבישולים אחרי שני משחקים רצופים בהם הכין שערים לחבריו, אבל הוא עם 15 משחקים של 90 דקות ב-17 מחזורים, כשרק הידבקות בקורונה מנעה ממנו להיות על המגרש בשני המשחקים הנותרים. המגן בן ה-28 בהחלט מבסס את מעמדו כאחד השחקנים המובילים בליגה ההולנדית בעמדה שלו.

אלי דסה חוגג עם שחקני ויטסה ארנהם. Soccrates Images, GettyImages
ממשיך בעונה הנפלאה. דסה/GettyImages, Soccrates Images

* ניר ביטון שיחק 90 דקות במרכז ההגנה של סלטיק ב-0:0 המאכזב שלה נגד ליבינגסטן בבית. הבויז מפגרים ב-20 נקודות אחרי ריינג'רס המוליכה ולנרות שיש להם שני משחקים חסרים, נראה שרק נס יעניק להם אליפות נוספת.

* עוד בסקוטלנד: גיא מלמד פתח והוחלף בדקה ה-67 כשסט. ג'ונסון גברה 0:1 על סט. מירן. קבוצתו של מלמד נותרה במקום ה-9 (מתוך 12), אבל התרחקה מהקו האדום.

* דור מיכה פתח בהרכב אנורתוזיס פמגוסטה ושיחק 66 דקות בניצחון 0:2 על נאה סלאמינה. אנורתוזיס מדורגת במקום השלישי בקפריסין.

* דור ג'אן סובל מפציעה בקרסול ולא נכלל בסגל של פאסוס פריירה במשחק נגד בראגה בליגה הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully