וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:2 את יובנטוס

ארתורו וידאל כבש בנגיחה מול האקסית (13) אחרי בישול של ניקולו בארלה, שהכפיל בעצמו (52). הנראזורי השתוו ליריבה העירונית מילאן, יובה בצרות

ארון ראמזי שחקן יובנטוס מול אשרף חכימי שחקן אינטר. רויטרס
אינטר הייתה עדיפה בהרבה. ראמזי מול חכימי/רויטרס

הדרבי ד'איטליה ה-175 נערך הערב (ראשון) ויכול להיות שהוא זה שמסמל את הפרידה של יובנטוס מתואר האליפות אחרי תשע זכיות ברציפות. אינטר ניצחה 0:2 את הגברת הזקנה כשארתורו וידאל כובש מול האקסית כבר בדקה ה-12 אחרי בישול של ניקולו בארלה, שכבש בעצמו את השני אחרי בישול נהדר של אלסנדרו באסטוני בדקה ה-52. בעקבות ההפסד, יובנטוס נותרה עם 33 נקודות בלבד, שבע פחות מאינטר השנייה, לה יש משחק עודף על פניה, ושבע פחות ממילאן.

אינטר הייתה עדיפה והשיגה את הניצחון בצדק גמור. יובה, שהגיעה אל המשחק אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברציפות, אכזבה מאוד ובקושי הגיעה למצבים אמיתיים מול השער של יסמין הנדאנוביץ' כשכריסטיאנו רונאלדו רושם את אחד המשחקים הפחות טובים שלו במדי הזברה. בצד השני, אינטר שיחקה בצורה אינטליגנטית מאוד, לא השתוללה והגיעה להרבה מצבים שהיו יכולים להיגמר עם שער נוסף. עכשיו היא נצמדה למילאן עם משחק עודף ובהחלט ייתכן שמאבק האליפות העונה יהיה בין שתי המילאנזיות.

ארתורו וידאל שחקן אינטר עם רומלו לוקאקו. רויטרס
חגג מול האקסית. וידאל עם לוקאקו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: שער! ניקולו בארלה הגביה מימין, ארתורו וידאל הקדים את השומר שלו ונגח פנימה מול האקסית את ה-0:1 של אינטר. קייליני טען שבוצעה עליו עבירה, אבל השופט התעלם

דקה 52: שער! אלסנדרו באסטוני שלח כדור ארוך לעבר בארלה, שהקדים בקלות את קייליני האיטי ובעט יפה פנימה את ה-0:2. המבשל של השער הראשון כובש את השני

הרכב אינטר: יסמין הנדאנוביץ', מילאן שקריניאר, סטפן דה פריי, אלסנדרו באסטוני, אשרף חכימי, ניקולו בארלה, מרצלו ברוזוביץ', ארתורו וידאל (רוברטו גליארדיני, 77), אשלי יאנג (מתאו דרמיאן, 73), רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס.

הרכב יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני, דנילו, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני, ג'אנלוקה פראבוטה (פדריקו ברנרדסקי, 58), רודריגו בנטנקור, אדריאן ראביו (ווסטון מקני, 58), ארון ראמזי (דיאן קולוסבסקי, 58), פדריקו קייזה, כריסטיאנו רונאלדו, אלברו מוראטה.

פיוטר ז'לינסקי שחקן נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
0:6 שני העונה. שחקני נאפולי/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - פיורנטינה 0:6

התכולים התפוצצו שלושה ימים לפני המפגש הפיקנטי בין ג'נארו גאטוזו לאנדראה פירלו בסופרקאפ מול יובנטוס, ורשמו ניצחון מוחץ שהעלה אותם זמנית למקום השלישי. לורנצו אינסינייה פתח את החגיגה כבר בדקה החמישית, דייגו דמה הכפיל בדקה ה-36 וכעבור שתי דקות הירווינג לוסאנו הלוהט כבש את השלישי אחרי בישול מרהיב של אינסינייה.

עוד לפני המחצית חגג פיוטר ז'לינסקי את הרביעי, ואחרי פציעה מדאיגה של לוסאנו שהוחלף בדקה ה-62, התכבד אינסינייה בשני שלו בפנדל בדקה ה-72, לפני שמתאו פוליטאנו השלים עבור התכולים 0:6 שני העונה (אחרי ה-0:6 על גנואה במחזור השני) וושלח את הויולה לעוד מפלה שהחזירה אותם בגדול למאבקי ההישרדות שמהם היה נראה שהצליחו לחמוק.

יוסיפ איליצ'יץ' שחקן אטאלנטה מול מיחה זאיץ שחקן גנואה. Pier Marco Tacca, GettyImages
אטאלנטה איבדה שתי נקודות יקרות. שני הסלובנים איליצ'יץ' וזאיץ אחד מול השני/GettyImages, Pier Marco Tacca

אטאלנטה - גנואה 0:0

הקבוצה מברגמו אכזבה בגדול ונעצרה אחרי שלושה ניצחונות ברציפות דווקא מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. אטאלנטה הייתה יכולה לטפס, לפחות זמנית עד המקום הרביעי במקרה של ניצחון, אבל בסופו של דבר נותרה במקום השישי בלבד.

משחקים נוספים:

קרוטונה - בנבנטו 1:4
לקרוטונה: קמיל גליק (5, עצמי), סימי (29 ו-54), מילוש ווליץ' (65), לבנבנטו: יאגו פאלק (83)

ססואולו - פארמה 1:0
לפארמה: יוראי קוצקה (37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully