וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פ.ס.וו במסר לערן זהבי: "רוצה שיעשה הגנה כמו לבנדובסקי"

רוג'ר שמידט מוטרד מהחורים שהחלוצים יוצרים בהגנה: "בכדורגל המודרני אסור לנוח לרגע. שחקן התקפה שרוצה לשחק ברמות הגבוהות צריך לרוץ כל הזמן, גם כשהכדור לא ברגליים שלנו"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - אלקמאר 3:1/ספורט 1

רוג'ר שמידט רוצה שערן זהבי יתרום בהגנה "כמו רוברט לבנדובסקי". מאמן פ.ס.וו איינדהובן אמר לתקשורת ההולנדית לקראת המשחק הערב (שבת, 19:45, ספורט 4) נגד ספרטה רוטרדאם, שהוא מצפה מהחלוצים שלו לתרומה מרובה יותר למשחק ההגנה, אחרי שלטענתו שחקני ההתקפה גרמו לחורים בהגנה בהפסד 3:1 לאלקמאר.

"החלוצים שלנו צריכים לקחת דוגמא מרוברט לבנדובסקי. הוא החלוץ הטוב בעולם, אבל עסוק וזז כל המשחק כאילו עדיין לא השיג כלום בקריירה", הסביר שמידט. "הוא עובד כמו סוס, לא רק על הפן הפיזי אלא גם על הפן המנטלי. הוא יודע שהוא חייב להטריד את שחקני ההגנה שמולו ב-20-30 מטר הראשונים. הוא נותן ספרינטים גם כשהוא רחוק ממנו. זה משהו שאני רוצה שגם החלוצים שלנו יעשו".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם רוגר שמידט. Soccrates Images, GettyImages
דורש ממנו יותר. שמידט עם זהבי/GettyImages, Soccrates Images

שמידט התכוון בעיקר לזהבי ולדונייל מאלן, שמיעטו להפעיל לחץ על שחקני ההגנה של אלקמאר במשחק האחרון. "אם הם לא רודפים אחרי שחקני היריבה בחלק של ההתקפה שלנו, גם הקשרים שלנו יגיעו למקומות שלהם באיחור. בלי לחץ של שחקני ההתקפה, שחקני קישור איכותיים יכולים לפרק את ההגנה שלנו בשתי שניות".

שמידט המשיך להשתמש בלבנדובסקי בתור דוגמא. "הוא בן 32, אבל ממשיך להשתפר בפן ההגנתי. בגיל 21, הוא לא ידע לעשות את הדברים האלה. אבל אז יורגן קלופ עבד איתו על זה, והוא השתנה לאט לאט. אבל זה משהו שכל חלוץ חייב להבין: בכדורגל המודרני אסור לקחת מנוחות יזומות על המגרש. זה פשוט בלתי אפשרי. אם רוצים לשחק בליגות הבכירות, חייבים להיות אקטיביים במשך 90 דקות, גם כשהכדור לא ברגליים של הקבוצה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully