וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאונס הודיע שנדבק בקורונה וריגש את ארה"ב: "מבטיח שלא אסיים בארון קבורה"

כוכב מינסוטה שאיבד שבעה בני משפחה לנגיף בישר שנדבק גם הוא ושיתף בחששות: "מתפלל שהסיוט הזה ייגמר. אני אנצח את זה"

קארל אנתוני טאונס ריגש את ארצות הברית, כשהודיע הלילה (בין שישי לשבת) שנדבק בקורונה. כוכב מינסוטה נפגע קשות מהנגיף. אימו אליה היה קרוב ביתר ושישה בני משפחה אחרים שלו נספו אחרי שחלו בקורונה, וכעת הנגיף מגיע אליו. טאונס בן ה-25 אמנם לא נמצא בקבוצת סיכון, אבל ניסיון העבר המר שלו גורם לו לחששות כבדים.

"אני מתפלל מדי יום שהסיוט הזה ייגמר ומתחנן בפני כולכם - קחו את הנגיף הזה ברצינות ותנקטו בכל אמצעי הזהירות", כתב טאונס ברשתות החברתיות. "לא נוכל לעצור את ההתפשטות של הנגיף לבד, זה חייב להיות מאמץ משותף של כולנו".

טאונס העביר מסר לבני משפחתו שנשארו בחיים וכתב: "אני מבטיח לכם שלא אסיים את זה בארון קבורה ליד אמא. אני אנצח את זה". הוא הדגיש את העובדה שהוא ושאר משפחתו סובלים מחרדות מאז שהנגיף הפגיש אותם עם המוות.

"אני רואה את אבא שלי ואחותי ממשיכים לסבול מהחרדה שמגיעה כתוצאה מהאבחנה שלי כחולה קורונה. כולנו כבר מבינים טוב מדי איך זה יכול להיגמר. אבל אני חזק, ואנצח את זה", כתב.

שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס. Hannah Foslien, GettyImages
מתחיל מלחמה משלו. טאונס/GettyImages, Hannah Foslien

ההודעה של טאונס הגיעה שעות ספורות לפני שהוא היה אמור לקחת חלק במשחק של מינסוטה נגד ממפיס במיניאפוליס. ה-NBA הודיעה על דחיית המשחק בסופו של דבר, ובסך הכול נספרו עד כה 13 משחקים דחויים בליגה הטובה בעולם.

נשיא מינסוטה גרסון רוסאס אמר אחרי האבחנה של טאונס: "שובר את הלב שהוא צריך לעבור את זה. זה כואב מאוד. קארל הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה שלנו, וכואב מאוד לראות מה הוא ומשפחתו עוברים".

בחודש שעבר סיפר טאונס בגילוי לב על ההתמודדות עם המוות שפקד את משפחתו. "ראיתי יותר מדי ארונות קבורה בשבעת החודשים האחרונים. הרבה אנשים, במשפחה שלי ובמשפחה של אמי, שנדבקו בקורונה. אני עדיין מחפש תשובות, מנסה לחשוב איך לשמור על הבריאות שלהם. זו הרבה אחריות שמוטלת עלי, לדאוג שהמשפחה שלי מיודעת לסכנות ולעשות כל מה שניתן כדי שהם יישארו בחיים".

הוא הודה שהחזרה למגרשים לא באמת מצליחה להסיח את דעתו. "זה תמיד גרם לי לחייך כשראיתי את אימי לצד הקווים או ביציע, נהנית לראות אותי משחק. קשה לי להגיד שלחזור לשחק יהיה כמו טיפול עבורי. אני לא חושב שזה אי פעם יוכל לרפא אותי, אבל זה נותן לי הזדמנות לחיות מחדש את כל הזיכרונות הטובים שהיו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully