וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד על המועמדות של גרנט: "לא חושש, איש מקצוע מנוסה יכול לעזור"

מאמן צ'לסי מגיב לדיווחים על האפשרות שהישראלי יחזור לבלוז בתפקיד מקצועי: "בכדורגל המודרני יש כל מיני תפקידים. זו לא סיבה לדאגה"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
למפארד ייעזר בו? גרנט/AP

פרנק למפארד מגיב לדיווחים על האפשרות שרומן אברמוביץ' יחזיר את אברם גרנט לתפקיד מקצועי בצ'לסי. כזכור, בימים האחרונים דיווחו מספר כלי תקשורת באנגליה על מועמדותו של גרנט לחזור למועדון אותו קיבל לידיו במפתיע בשנת 2007.

הדיווחים לגבי אופי התפקיד של גרנט היו סותרים: לפי חלק מהדיווחים הוא עשוי להתמנות ליועץ ולשמש כזרוע המקשרת בין למפארד לאברמוביץ', ולפי דיווחים אחרים הוא עשוי להתמנות למחליפו של למפארד על הקווים, ויוחלף על ידי תומאס טוכל בקיץ.

"אני לא יודע שום דבר על זה ולכן מעדיף לא להיכנס לזה יותר מדי, אבל בקצרה - מועדוני כדורגל מודרניים, הם עסקים ענקיים. נהוג להעסיק כל מיני אנשים בכל מיני תפקידים", אמר למפארד. "אני זוכר היטב איך גרנט הצטרף למועדון בפעם הקודמת אחרי שז'וזה מוריניו זכה בשתי אליפויות רצופות. לא רוצה להיכנס למשמעויות של מהלך כזה, אם הוא יקרה, כי אין מקום לחשש. זו לא סיבה לדאגה. אם יצרפו אנשי מקצוע מנוסים למועדון בתפקידים מסוימים, זה יכול לעזור לי".

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
אין סיבה לחשש? למפארד/רויטרס

למפארד הוסיף: "הדבר הכי חשוב עבורי הוא שהצוות כאן יעבוד בשיתוף פעולה. הקבוצה, המועדון, הצוות המקצועי - כולנו יחד, זה הדבר הכי חשוב".

על השמועות שיוחלף בקרוב על ידי מאמן אחר אמר למפארד: "כשלקחתי את התפקיד הזה, ידעתי היטב מה המשמעות של לאמן קבוצה מובילה בפרמיירליג ובעולם. ידעתי כמה הלחץ יכול להגיע בקלות, למרות שיש כאן לחץ בכל מקרה. מבחינתי הלחץ והשמועות הללו, זה נורמלי לחלוטין. כבר הייתי שם בתור שחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully