וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבכורה המסויטת: ביוון מבינים ש"עודד קטש הוא לא קוסם"

למרות שהוא כבר מתחיל להתחבב על השחקנים (ארון ווייט: "הוא משרה תחושת ביטחון"), ביוון מבינים אחרי התבוסה של פנאתינייקוס בטורקיה שימי החסד של המאמן לא יהיו ארוכים במיוחד: "לא היה לו שום אפקט במשחק הראשון, אבל מעכשיו הוא חייב להתחיל להשפיע"

עודד קטש עם שחקניו החדשים בפנאתינייקוס. באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
ירש קבוצה עם המון בעיות. קטש/אתר רשמי, באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

לעודד קטש לקח רבע אחד כדי להתוודע לפער העצום שקיים בין מעמדה ההיסטורי של פנאתינייקוס לבין מקומה הנוכחי ביורוליג. בהופעת הבכורה שלו על הקווים, פנרבחצ'ה פתחה פער של כמעט 20 הפרש אחרי רבע אחד, המשיכה לניצחון 74:100 והמחישה את הבעיות העמוקות של הקבוצה החדשה של קטש, הן ברמה המקצועית והן ברמה המנטלית.

נראה שקטש כבר התחבב על השחקנים, אבל לעת עתה זה לא מספיק. "קטש הצליח גם בתור שחקן וגם בתור מאמן. הוא מבין היטב את הסיטואציה כאן ויודע שאנחנו סומכים עליו. הוא משרה תחושת ביטחון. אני מודה שאני מתחיל לחבב אותו כבר עכשיו", אמר אחרי ההפסד הפורוורד ארון ווייט, והוסיף: "בכל זאת ייקח קצת זמן עד שהוא יכיר אותנו ואנחנו נכיר אותו. תידרש סבלנות עד שהוא יצליח ללמד אותנו את השיטה שלו. צריך להשתפר מיום ליום".

אחד הסימנים המדאיגים של פאו העונה הוא סף השבירה הנמוך של הקבוצה. כמו במשחקים אחרים העונה, גם הפעם פאו ספגה מהלומה ברבע הראשון ולא התאוששה ממנה. "בכל פעם שהיה לנו מומנטום, הם לקחו אותו בחזרה", ניתח ווייט. "אנחנו חייבים ללמוד להיות רגועים יותר ולשלוט בקצב, כי לפעמים אנחנו לא מגיעים לזריקות טובות".

ארון ווייט שחקן פנאתינייקוס. DeFodi Images, GettyImages
קטש יביא בשורה הגנתית? היוונים בספק. ארון ווייט/GettyImages, DeFodi Images

ב"גאזטה" פירשנו את הופעת הבכורה של קטש על הקווים, הגדירה אותה כ"מסויטת" וציינו את האמירה של המאמן בסיום לפיה "לא יכולתי להשפיע על המשחק".

"קטש הפנים את עומק הבעיות של פנאתינייקוס, ומעכשיו הוא חייב להתחיל להשפיע. אין לו הרבה זמן לבזבז", כתבו. הפרשן דימיטריס קונטוס כתב באתר SDNA ש"קטש הוא לא קוסם, ולא יכול לתקן ביומיים את מה שהרסו במשך שנים".

בטור פרשנות באתר Sport24, כתבו ש"לעודד קטש באמת לא הייתה שום השפעה על המשחק. נראה שהשחקנים שלו לא קיבלו את האפקט החיובי שקורה כשמגיע מאמן חדש, לא ברמת המקצועית ולא ברמה הפסיכולוגית".

בטור טענו שהבעיה העיקרית של פאו היא הגנתית, ותהו האם קטש שידוע כמאמן עם אוריינטציה התקפית יכול לתקן אותה. "המשימה הכי דחופה של קטש היא לשפר את המחויבות בהגנה. קטש ידוע כשחקן שמשפיע לטובה על שחקנים ברמה המנטלית והפסיכולוגית, אבל לא הוא האיש שישנה בצורה קיצונית את ההגנה של הקבוצה. לכן זה הזמן של השחקנים להרים את האנרגיות ולשפר את ההגנה שלהם. איך שפאו תשמור, יהיה חשוב מאוד להמשך דרכו של קטש. ובגלל שהעונה הולכת לאיבוד לאט לאט, זה בדיוק הזמן של כל אחד מהשחקנים להוכיח למאמן שהוא שומר מספיק טוב כדי להישאר על הפרקט".

כך או כך, ימי החסד של קטש יסתיימו מהר למדי. החל מהשבוע הבא מחכה לו לוח זמנים לא קל ביורוליג: בחמישי הבא פאו תארח את חימקי מוסקבה שתגיע עם מוטיבציה מיוחדת לאחר פיטורי רימאס קורטינייטיס, שבוע לאחר מכן תתארח אצל ריאל מדריד, ולפני הדרבי הגדול מול אולימפיאקוס ב-5 בפברואר תארח את ולנסיה. "רמת הקושי של קטש תלך ותגדל ככל שהזמן יעבור", ציינו ב-Sport24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully