וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הפסד רע מאוד, אבל אסור לנו להוריד את הראש"

מאמן פנאתינייקוס חטף מפנרבחצ'ה 100:74 בבכורה: "מרגיש רע שלא יכולתי לעזור לקבוצה, חייבים להישאר מאוחדים". בתקשורת היוונית ניתחו: "הוא ירש את הבעיות של המועדון במלואן, ללא הנחות. עם הסגל הזה אפילו פופוביץ' ואוברדוביץ' לא היו מצליחים"

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

לא כך קיווה עודד קטש לפתוח את דרכו בפנאתינייקוס. המאמן הישראלי ששב הערב (שישי) ליורוליג אחרי 13 שנות הפסקה ספג תבוסה של 100:74 בידי פנרבחצ'ה, והחלומות על הפתעה בטורקיה שאולי תעורר מחדש את החלומות על טופ 8 נגדעו תוך זמן קצר. קטש יחפש אחר ניצחון בכורה בתפקיד מול לאריסה במסגרת הליגה היוונית, וביום חמישי הבא יפגוש את חימקי מוסקבה החלשה, נועלת הטבלה ביורוליג.

"זה היה משחק קשה מאוד, כפי שמעידה התוצאה", הודה המאמן הישראלי בסיום. "זה הפסד רע מאוד עבורנו. בימים האחרונים ניסיתי למצוא את הקבוצה ואני מרגיש רע מאוד שלא יכולתי לעזור. אנחנו זקוקים לקצת זמן, לאימונים, ונהיה בסדר".

קטש נשאל מה אמר לקבוצתו החדשה לאחר ההפסד והשיב: "אמרתי לשחקנים שלי לא להוריד את הראש, להמשיך להילחם בלי קשר לנסיבות. חייבים להישאר מאוחדים. נתנו לפנר לשחק כפי שהיא רוצה והם עשו הרבה נקודות קלות. צריך להשתפר, להרים את הראש ולקוות להיות טובים יותר בעתיד".

"הפעם, בניגוד לרוב המשחקים העונה, פנאתינייקוס מצאה את התשוקה והאינטנסיביות שלה", נכתב בתקשורת היוונית, "אבל הבעיה גדולה הרבה יותר מהיעדר הכנה מנטלית. עודד קטש ירש את הבעיות של המועדון במלואן, ללא הנחות. וזה לא משנה כמה הישראלי נראה אדיש וחסר הבעה, הוא יודע בדיוק את גודל המשימה שיש לו כעת. פאו ניסתה, אבל אין ספק שחסר לה איכות, עומק, ניסיון, עבודת צוות. זה הדבר המדאיג ביותר. הבעיות הללו החלו בקיץ, זו מגפה שלקטש אין את החיסון אליה. הוא יכול לשפר חלק מהיכולת, אבל עם הסגל הזה אפילו גרג פופוביץ' וז'ליקו אוברדוביץ' לא היו מצליחים. ועם הצרות הכלכליות, קשה לראות כיצד הוא מקבל כלים חדשים בינואר. סבלנות היא לא דרך קלה עבור הבעלים, אנשי המועדון ואנשי התקשורת, אחרת קטש יהיה פשוט וורואס הבא".

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש עם שלווין מאק. באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
לאט לאט. קטש/אתר רשמי, באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

בצד המנצח, חגגו בפנרבחצ'ה ניצחון חמישי ברציפות. "היה משחק קבוצתי נהדר וכל הקרדיט מגיע לשחקנים שלי", סיכם המאמן איגור קוקושקוב. "אנחנו מתחילים להקריב אחד בשביל השני וככה צריך". מרקו גודוריץ' הוסיף: "בהגנה עשינו עבודה טובה מאוד על נמניה נדוביץ', שהוא האופציה הראשונה שלהם. בהתקפה מסרנו אחד לשני, שיחקנו באופן קבוצתי וזה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully