וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל ניצחה את אוסטריה 2:3 במוקדמות אליפות אירופה

ניצחון ראשון לנבחרת של נועם כץ ("כל כך מרוצה, מוריד את הכובע בפני השחקנים"), ששמרה על סיכוי להשיג את המקום השני בבית

שחקני נבחרת ישראל כדורעף. דיויד סלברמן, אתר רשמי
מברוק. ישראל חוגגת ניצחון בכורה/אתר רשמי, דיויד סלברמן

לאחר שתי תבוסות רצופות, השיגה הערב (שישי) נבחרת ישראל בכדורעף ניצחון בכורה במוקדמות אליפות אירופה - 2:3 לאוסטריה, לה הפסידה 3:0 במחזור הראשון במוקדמות. הנבחרת של נועם כץ רשמה 21:25, 25:20, 24:26, 25:20, 11:15, וביום ראשון תפגוש את בולגריה כשניצחון יעניק לה את המקום השני בבית - בתנאי שהבולגרים יכניעו את אוסטריה ביום שבת.

"אני מרוצה מהניצחון, אבל צריך להבין שצריך סבלנות", אמר נועם כץ. "אני כל כך מרוצה מהעבודה שלנו, אנחנו ממשחק למשחק משתפרים, השחקנים שלנו עמדו במצבי לחץ, אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלמרות ההפסדים הראשונים נשארנו מגובשים כקבוצה. הרמה בישראל שונה מאשר באירופה וכאשר אנחנו משחקים מול נבחרות אירופאיות לוקח לשחקנים שלנו להתרגל לרמה. השחקנים משקיעים, רוצים ולא נשברים והם מתנהגים למופת בטורניר הזה, כל מי ששיחק נתן את שלו, יש כמה אלמנטים שאנחנו צריכים לשפר, זה ייקח זמן אבל זה יקרה בסוף".

סלבה בצ'קלה הוסיף: "במשחק הראשון הפסדנו צמוד וכואב, וגם מול בולגריה הפסדנו הפסד כואב, אני שמח שניצחנו את המשחק הזה, אנחנו יכולים להגיע לסיטואציה שמול הבולגרים אם ננצח יהיה לנו סיכוי לעלות לאליפות אירופה. הניסיון של הוותיקים יחד עם הצעירים ועם דור הביניים זה מה שמסמל את הנבחרת שלנו היום, כל הכבוד לנועם שמצא את התלכיד הנכון של הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully