וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוושינגטון אין שמונה שחקנים בריאים, שני משחקים נוספים שלה נדחו

מניין הנדבקים בקבוצה עומד על חמישה - וואגנר, האצ'ימורה ושלושה נוספים ששמם לא פורסם. גם המשחקים מול קליבלנד בראשון ושני נדחו

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

כמו מספר קבוצות NBA נוספות, גם וושינגטון סובלת בימים האחרונים מהתפרצות קורונה במועדון. היום (שישי) עלה מניין הנדבקים בקבוצה מהבירה לחמישה, לאחר ששני שחקנים נוספים נמצאו חיוביים. רוי האצ'ימורה ומו וואגנר היו הנדבקים הראשונים, כך על פי דיווחים בארצות הברית, ואליהם הצטרפו שלושה שחקנים נוספים ששמם לא פורסם. תוצאתו של שחקן נוסף חזרה לא חד-משמעית, כך לפי דיווחים.

כזכור, שני משחקים של הווזיארדס כבר נדחו - זה מול יוטה שאמור היה להיערך אתמול, וזה מול דטרויט שאמור היה להיערך בשבת. הערב הודיעה הקבוצה מהבירה שגם המשחקים של ימי ראשון ושני, שניהם מול קליבלנד, נדחו: "בהתאם לנהלי הליגה, לא יהיו לנו את שמונת השחקנים שדרושים כדי להתייצב למשחק". המשחק הבא של הוויזארדס, אם וכאשר, ייערך רק ביום רביעי הבא, מול שארלוט, בתנאי שתצליח למצוא שמונה שחקנים שנמצאו שליליים בבדיקות הקורונה.

וושינגטון פתחה את העונה בצורה מאכזבת ומדורגת במקום הלפני-אחרון במזרח עם מאזן של שלושה ניצחונות בלבד, לצד שמונה הפסדים. כשתשוב לפרקט תקבל ככל הנראה בחזרה את ראסל ווסטברוק, שנעדר ממספר משחקים בשל פציעה.

מאמן וושינגטון וויזארדס סקוט ברוקס לצד עוזריו. רויטרס
צרות. ברוקס/רויטרס

* קיירי אירווינג נקנס על ידי ה-NBA ב-50 אלף דולר, לאחר שצולם מבלה במסיבה ללא מסיכה במהלך השבוע ובכך הפך את נהלי הקורונה של הליגה. רכז ברוקלין אף לא יקבל את המשכורת שאמור היה לקבל על חמשת הימים שיחמיץ בשל הבידוד לו הוא נדרש. אם יקבל תוצאה שלילית בבדיקת הקורונה שיעבור, יוכל לשוב לפרקט כבר בסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully