וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: חאתם עבד אלחמיד יישאר בחו"ל גם בחלון הזה

15.1.2021 / 10:10

הבלם רצה לחזור לישראל, אבל נתקל בסירוב של סלטיק לשחררו ובעיקר בהתעקשות איתנה לא להשאיל אותו לישראל, אלא רק למכור ב-1.8 מיליון יורו. הגדולות בליגת העל יחכו לקיץ

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק. Emilio Andreoli, GettyImages
יקר מדי לקבוצות ישראליות, ייאלץ להישאר בסקוטלנד. אלחמיד/GettyImages, Emilio Andreoli

על אף שהוא נחשב ליעד מספר אחת של כל הקבוצות הגדולות בליגת העל ולמרות שהביע את רצונו העז לחזור לישראל מסיבות אישיות, מסתמן כי חאתם עבד אלחמיד ימשיך בסלטיק לפחות עד סוף העונה.
בניגוד לעומר אצילי או אלון תורג'מן שחזרו מחו"ל בהסכמת הקבוצות שלהם, אלחמיד נתקל בסירוב של הסקוטים לשחררו ובעיקר בהתעקשות איתנה לא להשאיל אותו לישראל, אלא רק למכור ובהרבה כסף.

בסלטיק אמנם הבינו שהם לא יכולים להחזיק שחקן בכוח, אבל הבהירו כי יש להם מחיר בלתי מתפשר של 1.8 מיליון יורו. אלחמיד אולי שווה את הכסף, אבל מועדונים ישראלים, כל שכן בקורונה ובמיוחד כשמדובר בחלון החורף שהוא פחות מושקע, לא יכולים להוציא את הסכום הזה, גם כי חוזהו של אלחמיד לא נמוך.

הבלם שסיפר בפתיחות על הקושי לחיות בגלזגו ללא אשתו ובנו שנמצאים בישראל, יצטרך ככל הנראה להשלים עם המציאות ולהישאר בסלטיק לפחות עד סוף העונה ואולי אף מעבר. בסביבתו מספרים כי כבר למעלה משבוע הוא בהבנה שזו הסיטואציה איתה הוא צריך להתמודד ולכן את כל אנרגיות הרצון לחזור לישראל, הוא העביר לתוך החובה להתחזק, לנקות את כל מה שישב לו בראש ולחזור להיות השחקן שסלטיק כל כך מתעקשת לא לוותר עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully