וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנור סולומון נתן אור ירוק למעבר לארסנל

העסקה קורמת עור וגידים: באנגליה מדווחים שקשר שחטאר דונייצק שלח מסר חיובי לתותחנים ואדו המנהל הטכני כבר מנהל מגעים עם סוכן העל פיני זהבי, שמתווך בין הצדדים

תקציר הניצחון של ארסנל על ניוקאסל בגביע/ספורט 1

ככל שעובר הזמן ומצטברים הדיווחים, נראה שהתסריט לפיו מנור סולומון ישחק בעונה הבאה בארסנל הולך וקורם עור וגידים. ב"דיילי אקספרס" מדווחים ביממה האחרונה שהתותחנים קיבלו מסר חיובי ממקורביו של קשר שחטאר דונייצק לפיו הוא ישמח לשחק בלונדון בעונה הבאה.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
פיני זהבי יסייע בהעברתו לארסנל? מנור סולומון/רויטרס

לפי הדיווח מקורבים לעסקה טוענים ש"יש עדיין דרך ארוכה לפני שסולומון יהפוך להיות שחקן ארסנל", אבל אדו, המנהל הטכני של התותחנים כבר נמצא במגעים אינטנסיביים עם פיני זהבי, סוכן העל הישראלי של מנור. לפי הדיווח העובדה שזהבי מייצג את סולומון תסייע לקדם את העסקה אחרי שסוכן העל כבר עזר לקבוצה לסגור את ההעברות של וויליאן ודויד לואיז בשנים קודמות.

יש לציין שעדיין יש סיכוי קטן שסולומון יעבור כבר בחלון הנוכחי לארסנל, אבל באנגליה מאוחדים בדעתם שסולומון יסיים את העונה בשחטאר ואז יכפה מעבר לארסנל בקיץ, כאשר הוא אחד מכמה מועמדים לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה שמאוד מאכזב העונה.

חוזהו הנוכחי של סולמון בשחטאר יסתיים רק בדצמבר 2023, אבל היכולת הנהדרת שלו העונה בליגת האלופות, שם הוא כבש פעמיים מול ריאל מדריד, משכה את תשומת הלב של כל המועדונים הגדולים וארסנל, כך נראה כרגע לפחות, תהיה זו שתזכה בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully