וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-GM של ברוקלין: דוראנט ואירווינג אישרו את הטרייד, כך יעבוד השילוב עם הארדן

שון מרקס ניתח את השינויים שהשלושה יצטרכו לעשות, וסיפר מה אמר לו הארדן בשיחות אישיות. ואיפה לעזאזל קיירי? "אין ספק שהמועדון מאוכזב שהוא לא איתנו"

אילוסטרציה של ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג, קווין דוראנט במדי ברוקלין נטס. אתר ברוקלין נטס, אתר רשמי
זה יהיה מעניין. השלישייה/אתר רשמי, אתר ברוקלין נטס

הג'נרל מנג'ר של ברוקלין נטס, שון מרקס, טוען כי קווין דוראנט וקיירי אירווינג "משוכנעים" בדרך של הקבוצה אחרי צירופו של ג'יימס הארדן בטרייד שהסעיר את ה-NBA. עוד טוען מרקס שגם דוראנט וגם אירווינג מוכנים לעשות את ההקרבות הדרושות על המגרש כדי לאפשר לציוות החדש להצליח, ואף ציין כי התייעץ עם הצמד בנוגע למהלך.

"רציתי לשמוע מה הם חושבים ועד כמה מחויבים הם יהיו", אמר מרקס, "נהניתי לשמוע את רמת השכנוע שלהם, ויש לנו קצת זמן לראות איך זה ימומש על המגרש". מרקס מודע היטב לשאלות סביב הארדן והיכולת שלו להתאים את עצמו לקבוצה עם כאלה שני כוכבים דומיננטיים. לטענתו, הוא לא היה צריך להעלות את נושא כמות ה"נגיעות בכדור", אלא הם עשו זאת בעצמם.

"בסופו של דבר, זה מה שאנחנו צריכים לשמוע," אמר מרקס. "זאת רמת ההקרבה, והחבר'ה האלה יודעים את זה. וכל אחד מהחבר'ה האלה מסוגל, אתם יודעים, להוביל קבוצה. להיות הכוכב של הקבוצה. ואתם יודעים, יהיו לילות שבהם לכל אחד מהם תהיה את ההזדמנות הזו. יהיו לילות שבהם זה יקרה לשניים או שלושה".

יוסטון נפרדה מהארדן, וזוכרת לו את הרגעים היפים

לדבריו, "כשאתה מערבב בין אנשים ואישיות, צריך לחכות ולראות איך זה עובד על המגרש. אני חושב שהחבר'ה האלה נתנו לנו את התשובות הנכונות. הם אמרו שהם רוצים לשחק ביחד. הם רואים את זה עובד. אני חושב שהם ברגע הזה בקריירה שלהם - ואני לא רוצה לדבר עבור כל אחד מהם ואתן להם להשמיע את קולם - אני חושב שהם מבינים שעליהם להקריב".

עוד יודע מארקס שבלוח הזמנים הצפוף בליגה, הקבוצה תצטרך לעבוד על תיאום במהלך המשחקים עצמם. כזכור, דוראנט והארדן שיחקו יחד באוקלהומה סיטי, והארדן שיחק עם ג'ף גרין עם הת'אנדר ועם הרוקטס. "לכולם יש יחסים קודמים, שבטוח יעזרו".

כזכור, הארדן עזב את יוסטון אחרי שהכריז בפומבי שהרוקטס "פשוט לא מספיק טובים" ו"זה משהו שלדעתי לא ניתן לתקן". מרקס אמר שהאולסטאר הרגיע אותו ואמר לו: "אני רוצה לנצח. מעניין אותי רק לנצח. כשאתה מביא MVP, אתה יודע למה הוא מסוגל. היו לנו שיחות איתו, והוא רעב להצליח, לעלות למגרש ולהיות חלק מהתחלה חדשה. יש התרגשות, אני יודע שבקבוצה מתרגשים, הצוות מתרגש. נצטרך ללמוד את ג'יימס".

הג'נרל מנג'ר מרגיש שדוראנט, אירווינג והארדן נתנו לו "את התשובות הנכונות" בכל הנוגע ליחסים בחדר ההלבשה. "הם אמרו, 'היי, אנחנו רוצים לשחק ביחד'," אמר מרקס. "נתתי להם להשמיע את הקול שלהם - אבל אני חושב שהם מבינים שללא ספק יהיו כמה לילות שבהם אחד או שניים מהם יצטרך להקריב למען השני. אני חושב שכולם מחפשים מטרה משותפת".

כשהמטרה היא לזכות באליפות - ומהר - כחלק מעסקת הארדן ברוקלין ויתרה על בחירת דראפט בסיבוב הראשון בשבע השנים הקרובות. "אנחנו לא בפשיטת רגל כרגע," אמר מרקס. "יש עדיין מספר דרכים להיבנות, ונמשיך לבנות, עם או בלי הבחירות שיש לנו או אולי לא יהיו".

ומה לגבי אירווינג, שלא שיחק בשורות ברוקלין מה-5 בינואר והחמיץ חמישה משחקים בגלל "סיבות אישיות"? מרקס טוען שאירווינג "מצפה כבר לחזור למגרש" אך מאשר: "אין ספק שהמועדון מאוכזב שקיירי לא נמצא איתנו. אני מצפה שיחזור בהקדם". אגב, על פי פרשן ESPN סטיבן איי סמית', "אם הוא ימשיך ככה, מקורות הבהירו לי שלברוקלין יש אפשרות להשתחרר מהחוזה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully