וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס במסר לשחקניו: "צריכים להיכנס למשחק, לא לחכות שהוא יבוא אליהם"

14.1.2021 / 23:47

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהלחימה שהפגינו שחקניו במהלך הניצחון 82:91 על באסקוניה: "הראינו אופי, מצפה שנמשיך כך"

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

במכבי תל אביב חזרו לחייך לאחר שהקבוצה גברה הערב (חמישי) 82:91 בביתה על באסקוניה. המארחת הוליכה במרבית דקות המשחק, ולמרות שקיבלה משחק לא טוב מסקוטי ווילבקין וטיילר דורסי, במיוחד במחצית הראשונה, ניצלה האלופה הישראלית יכולת טובה של שחקני הספסל בראשות אנג'לו קלויארו ואותלו האנטר. גם אלייז'ה בריאנט היה נהדר בשורות הצהובים, והקבוצה של ספרופולוס חזרה לנצח לאחר ההפסד המתסכל במחזור שעבר מול אולימפיאקוס.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "הראינו היום את האופי שלנו, זה לא היה קל אחרי הפסד רע, להופיע כמו שהופענו היום. הכי חשוב מבחינתי שהראינו מאמץ גדול ושיחקנו מצוין, כל מי שעלה על המגרש נתן את המקסימום לקבוצה, זה מה שאני אוהב".

המאמן היווני ניתח את המשחק: "זה לא היה משחק קל. ידענו שבאסקוניה במקום השני בליגה בנקודות ממשחק המעבר, בכלליות פתחנו הפרש כל פעם והם חזרו, אבל בסוף הראינו אופי וניצחנו. זה לא היה קל לשחק בק טו בק אחרי המשחק הקודם, אני מרוצה מאיך שכולם הופיעו ומצפה שנמשיך ככה במשחק הבא. נסתכל משחק אחרי משחק".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ספרופולוס/דני מרון

על השחקנים שחזרו לאחרונה לכושר: "אני לא מצפה מהשחקנים שחזרו מפציעה לקלוע מצוין בכל משחק, אבל הם צריכים לשחק באינטנסיביות גבוהה, יהיו משחקים שהם יקלעו 20 ומשחקים אחרים 5 נקודות, אבל מה שחשוב זה שהם ישחקו הגנה טובה. הריכוז הגדול של כולם היה ההבדל, למדנו אחרי אולימפיאקוס ואמרתי לשחקנים שכולם צריכים להיות מוכנים, לא משנה כמה הם משחקים. לפעמים השחקנים רוצים שהמשחק יבוא אליהם, הם צריכים להיכנס למשחק".

על אותלו האנטר, שהצטיין מול באסקוניה: "אותלו משחק עם אותם שחקנים זה כבר השנה השנייה, הם יודעים איך לשחק ביחד, הם מכירים אחד את השני, סקוטי, אנג'לו, אלייז'ה, טיילר, ג'ון וזוס, מכירים אחד את השני טוב מאוד. צריכים להבין שלא הכל זה מזל, אבל עם הרבה עבודה שאנחנו משקיעים כדי להתקדם, אנחנו עובדים על התקשורת במהלך המשחק. אותלו הוא אחד השחקנים החשובים שממשיכים פה מהעונה שעברה".

מאמן באסקוניה דושקו איבנוביץ' פירגן ליריבה: "מכבי שיחקה עם יותר נחישות והם ידעו יותר מה לעשות ברוב שלבי המשחק. עשינו הרבה עבירות תוקף והחטאנו עונשין שגמרו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully