וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את פולהאם והתקרבה אל הצמרת, לסטר שנייה

שער של מייסון מאונט (78) הרגיע מעט את מפלס הלחץ אצל הבלוז. מדיסון (37) ובארנס (90) העניקו לשועלים 0:2 על סאות'המפטון

תקציר: פולהאם - צ'לסי 1:0/ספורט 1

המחזור ה-19 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) כשוולבס הפסידה 3:2 בבית לווסט ברומיץ'. צ'לסי המסובכת הצליחה סוף סוף לנצח עם 0:1 מול פולהאם. לסטר עלתה באופן זמני למקום השני על חשבונה של ליברפול לאחר שגברה 0:2 על סאות'המפטון.

מייסון מאונט שחקן צ'לסי. רויטרס
הרגיע מעט את הלחץ בצ'לסי. מאונט/רויטרס

פולהאם - צ'לסי 1:0

הבלוז הגיעו אל המשחק אחרי שהשיגו ניצחון אחד בלבד בששת מחזורי הליגה האחרונים וארבע מ-18 האחרונות וכשברקע דיבורים על מחליפים אפשריים לפרנק למפארד. למרות כל הלחץ הזה הצליחה צ'לסי בסופו של דבר להשיג שלוש נקודות יקרות מאוד ומרגיעות מאוד בזכות שער של מייסון מאונט בדקה ה-78. הכול התחיל עם בן צ'ילוול, שפרץ משמאל והגביה כדור שהיה די מסוכן לעבר השער, אלפונס אראולה הדף עד מאונט, שמקצה הרחבה בעט חזק אל הפינה הקרובה וקבע 0:1 בדרבי המערב לונדוני. צ'לסי עולה, לפחות זמנית למקום השביעי עם 29 נקודות, פולהאם נשארת מתחת לקו האדום ונעצרת אחרי חמש תוצאות תיקו ברציפות. אנטוני רובינסון השאיר את פולהאם בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-44 אחרי עבירה פרועה. טימו ורנר, שנמצא בתקופה רעה מאוד, היה יכול וצריך לכבוש את השני בדקה ה-94, אבל פרץ מגרש שלם ובסופו של דבר בעט החוצה ממצב מצוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים, קאלום רובינסון, רוברט סנודגראס, קירן גיבס, מתאוס פריירה. GettyImages
ניצחון שני בשעה טובה. שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים/GettyImages

וולבס - ווסט ברומיץ' 3:2

בשעה טובה הצליחה האורחת להשיג את הניצחון השני שלה העונה ולשפר את מאזנה ל-11 נקודות, בעוד הזאבים ממשיכים בעונה החלשה שלהם יחסית לעונה שעברה והם רק במקום ה-14. מתאוס פריירה כבש פעמיים מהנקודה הלבנה (8 ו-56), סמי אג'אי (52) השלים. פאביו סילבה (38) וווילי בולי (43) כבשו לזכות וולבס.

שחקן לסטר סיטי ג'יימס מדיסון. Tim Keeton, GettyImages
לסטר עם עוד ניצחון. מדיסון/GettyImages, Tim Keeton

לסטר - סאות'המפטון 0:2

השועלים שבו לנצח במחזור האחרון כשהשיגו 1:2 בחוץ על ניוקאסל, והוסיפו עוד ניצחון קליל בגביע. כעת סופרים השחקנים של ברנדן רוג'רס כבר שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשעל הדרך הם עלו למקום השני על חשבונה של האלופה ליברפול, לפחות עד שזו תשלים את משחקה מול המוליכה מנצ'סטר יונייטד. ג'יימס מדיסון כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-37, הארווי בארנס קינח עם השני חמש דקות בתוך תוספת הזמן ולסטר עם ניצחון חשוב מאוד על יריבה לא פשוטה, שניצחה במחזור הקודם את ליברפול, וגם הערב הקשתה על המארחת - אך יצאה ללא נקודות.

משחקים נוספים:

לידס - ברייטון 1:0
לברייטון: ניל מופיי (17)

ווסטהאם - ברנלי 0:1
לווסטהאם: מיקייל אנטוניו (9)

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי
  • לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully