וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה את צסק"א מוסקבה ופתחה את הקרב על הפסגה

היגינס (25 נקודות) ואברינס (19) דאגו ל-75:85 יוקרתי של סגנית המוליכה על המוליכה. 76:81 לריאל מדריד על באיירן אחרי הארכה

שחקן ברצלונה קורי היגינס. GettyImages
הצגה. היגינס/GettyImages

המחזור ה-20 ביורוליג ננעל הערב (שישי), כשבמוקד ניצחה סגנית המוליכה ברצלונה 75:88 את המוליכה צסק"א מוסקבה. ריאל מדריד השיגה 76:81 על באיירן מינכן אחרי הארכה, זניט סנט פטרסבורג השיגה 65:77 על ז'לגיריס קובנה.

צסק"א מוסקבה - ברצלונה 88:75

קרב הצמרת המרתק הסתיים בניצחון של סגנית המוליכה על המוליכה. צסק"א אמנם הגיעה בכושר שיא, עם 13 ניצחונות מ-14 משחקיה האחרונים, בארסה אמנם חסרה את ברנדון דייויס, ניקולה מירוטיץ' ו-ויקטור קלאבר, ובכל זאת חגגה ניצחון יוקרתי ומתוק. המחצית הראשונה הלכה צמוד, כשמצד אחד ניקולה מיליוטינוב ומייק ג'יימס בלטו, אך מנגד קלעו קורי היגינס ואלכס אברינס 31 נקודות משותפות ב-20 הדקות הראשונות. השניים הללו הם גם אלה שעזרו למיני-בריחה ברבע השלישי, שהספיקה לניצחון. היגינס הגיע ל-25 נקודות, אברינס הוסיף 19 וניק קלאתיס תרם 13 ו-7 אסיסטים. ג'יימס קלע 18 למפסידה, שדייקה רק ב-4 מ-21 מחוץ לקשת.

וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
בלתי עציר. טבארס/GettyImages, Sonia Canada

באיירן מינכן - ריאל מדריד 81:76 (אחרי הארכה)

המשחק המסקרן הבטיח וקיים, ובסיומו גירדה ריאל ניצחון על אף חיסורו של סרחיו יוי, לאחר שמשחקה מול הכוכב האדום בלגרד מוקדם יותר השבוע נדחה. וולטר טבארס בלט עם 14 נקודות במחצית הראשונה, בה הצליחו הבווארים להישאר קרובים. דקה לסיום העלה ולדימיר לוצ'יץ' את באיירן ל-70:72, גבריאל דק השווה 22 שניות לבאזר, ואז החטיא הזדמנות לנצח את המשחק בזמן החוקי. את ההארכה פתחו הבלאנקוס עם ריצת 0:6, וכבר לא הביטו לאחור. טבארס הגיע ל-26 נקודות ו-9 ריבאונדים, דק הוסיף 12. ג'יילן ריינולדס קלע 18 למפסידה.

שחקן זניט סנט פטרסבורג מתיאוש פוניטקה. דני מרון
פוניטקה וזניט התאוששו בזמן מההפסד לבאיירן/דני מרון

זניט סנט פטרסבורג - ז'לגיריס קובנה 65:77

הקבוצה הרוסית הפסידה 82:80 לבאיירן מינכן ביום רביעי בתום משחק קשה מאוד, הערב ידעה להתאושש, עדיין ללא טאריק בלאק שלא התלבש. ארתוראס גודאיטיס ומתיאוש פונטיקה בלטו עם 15 נקודות כל אחד, תומאס ווקאפ הוליך את הליטאים עם 12 נקודות.

קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Quality Sport Images, GettyImages
אכזבה לסלוקאס ואולימפיאקוס/GettyImages, Quality Sport Images

אולימפיאקוס - וילרבאן 69:63

דווקא לאחר הניצחון על מכבי תל אביב, ירדו האדומים מפיראוס לקרקע בעוד הצרפתים התאוששו מההפסד לפנאתינייקוס. גרשון יבוסלה היה היחיד בווילרבאן שקלע בספרות כפולות עם 19 נקודות, ארון הריסון קלע 13 ליוונים. קוסטס סלוקאס נעצר על 2 בלבד אחרי ההצגה ביד אליהו.

משחק נוסף:

ולנסיה - הכוכב האדום בלגרד 71:91

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully