וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טורינו שוב לא הצליחה לנצח, בולוניה גברה על ורונה

קבוצת התחתית של ג'מפאולו רשמה 0:0 ביתי מול ספציה ונותרה מתחת לקו האדום. אורסוליני העניק 0:1 לבולונזים. אתמול: לאציו הביסה 0:4 את רומא בדרבי. סמפדוריה ניצחה 1:2 את אודינזה

תקציר: יובנטוס עלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי עם 2:3 על גנואה בהארכה/ספורט 1

ארבעה משחקים פותחים בסופ"ש הקרוב את משחקי המחזור ה-18 בליגה האיטלקית, וכבר אתמול (שישי) קיבלנו את המנה העיקרית, בדמות ה-0:3 הגדול של לאציו על רומא בדרבי. הערב נערכו שלושה משחקים נוספים: בולוניה גברה 0:1 בביתה על ורונה, טורינו נפרדה ב-0:0 ביתי מספציה. סמפדוריה ניצחה 1:2 את אודינזה.

שחקני לאציו מנואל לצארי, צ'ירו אימובילה. רויטרס
הצגה בדרבי/רויטרס

לאציו - רומא 0:3

ההתאוששות של הג'אלורוסי הביאה אותם עד המקום השלישי, מרחק שלוש נקודות בלבד מאינטר ושש ממילאן המוליכה, אך הערב הגיעה תבוסה משפילה ליריבה העירונית, ודרבי רביעי רצוף אותו הם לא מצליחים לנצח. הביאנקוצ'לסטי, מנגד, סופרים ניצחון שלישי רצוף וכעת הפער בין שתי הקבוצות עומד על שלוש נקודות בלבד. צ'ירו אימובילה המופלא המשיך בשלו וכבש את הראשון (14), לואיס אלברטו הצטרף עם צמד (23, 67) - הצמד הראשון שלו מאז 2019 - וסגר עניין. איזה ניצחון גדול. סוף פודגוראנו בילה את 90 הדקות על הספסל של רומא.

שחקן טורינו ניקולה מורו. Stefano Guidi, GettyImages
טורינו שוב לא הצליחה לנצח. מורו/GettyImages, Stefano Guidi

טורינו - ספציה 0:0

המארחת פספסה הזדמנות נהדרת מבחינתה להשיג ניצחון חשוב מבחינתה, שהיה מעלה אותה מעל הקו האדום, ולמרות ששיחקה החל מהדקה ה-8 מול עשרה שחקנים לא הצליחה טורינו לפרוץ את המערך של העולה החדשה ותסתפק רק בנקודה. לורנצו ויגנאלי מספציה כאמור הורחק לאחר שמונה דקות בעקבות גלישה מאוחרת ועבירה גסה, אך טורינו בכל זאת לא הצליחה למצוא את המסגרת במשך כל המשחק, בעוד ספציה בעטה יותר לשער ואף יכלה לצאת עם שלוש הנקודות, אך בסיום התוצאה נותרה מאופסת.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - אודינזה 1:2
לסמפדוריה: אנטוניו קנדרבה (פנדל, 67), ארנסטו טורגרוסה (81). לאודינזה: רודריגו דה פול (55).

בולוניה - ורונה 0:1
לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully