וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן גלזר בספק לחזרת הליגה. מאוויס צ'יבוטה מועמד לחזור?

14.1.2021 / 12:40

הקשר שנפצע מול בית"ר ירושלים לפני עשרה ימים, עדיין לא חזר לאימונים ועשוי להחמיץ את המשחק נגד מכבי נתניה. מועמדותו של החלוץ שעזב בטונים צורמים עשויה להישקל: "אם עומר אצילי משחק במכבי חיפה, אין בעיה להחזיר את מאוויס למכבי תל אביב"

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

למרות שעברו כבר עשרה ימים מאז הפציעה שלו במשחק מול בית"ר ירושלים, דן גלזר עדיין לא חזר להתאמן בשורות מכבי תל אביב והוא בספק למחזור החזרה מהפגרה הכפויה בסוף השבוע הבא, בו תפגוש מכבי תל אביב את מכבי נתניה.

רק ביום ראשון ינסה גלזר לשוב להתאמן ואז יידע אם הוא מתגבר על הכאבים שהיו לו באזור שרירי הבטן. הבוקר קיים גלזר רק אימון בחדר הכושר ולא יצא עם חבריו לכר הדשא לאימון שמכבי תל אביב שידרה ישירות באתר שלה לטובת האוהדים.

מאוויס צ'יבוטה שחקן לודוגורץ. אתר רשמי לודוגורץ, אתר רשמי
יתפייס עם האקסית? צ'יבוטה/אתר רשמי, אתר רשמי לודוגורץ

אחרי צירופו של אנדרה ז'ראלדש, במכבי תל אביב מתמקדים בחיפושים אחר שחקן כנף מהיר ובקשר מתחת לחלוץ. גורמים מסויימים מנסים לעניין את מכבי תל אביב בחזרתו של מאוויס צ'יבוטה אחרי שהקבוצה כבר שיחררה אותו ואפילו נוצר סכסוך בין הצדדים.

"אם עומר אצילי משחק במכבי חיפה, צריכה להיות בעיה להחזיר את מאוויס למכבי תל אביב?", תהו הבוקר גורמים בסביבת מכבי תל אביב. "הוא גדל במכבי תל אביב ואם הצדדים רוצים אחד את השני, אין בעיה להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully