וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קלאטנברג: "קלופ צבוע. כבר שנים שלא ניסו להשפיע על שופטים ככה"

מאמן ליברפול טען לקראת המשחק הגדול בראשון ש"יונייטד קיבלה בשנתיים יותר פנדלים ממה שקיבלתי בחמש וחצי שנים", שופט העבר הגיב: "השחקנים שלו צוללים ברחבה לא פחות"

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 4:1/ספורט 1

מארק קלאטנברג, שופט העבר האנגלי המפורסם, מכנה את יורגן קלופ "צבוע" בעקבות האמירות שלו נגד מנצ'סטר יונייטד. אמש (רביעי) צוטט קלופ בביקורת על השופטים בפרמיירליג שנותנים יחס מועדף כביכול ליונייטד, וטען ש"הם קיבלו בשנתיים יותר פנדלים ממה שאני קיבלתי בחמש וחצי שנים שלי בליברפול".

קלאטנברג תקף את האמירה של קלופ בטורו ב"דיילי מייל" והסביר שהוא משוכנע שמדובר בלוחמה פסיכולוגית ובניסיון להשפיע על השופטים לקראת משחק הצמרת בין ליברפול ליונייטד ביום ראשון באנפילד.

"קלופ נשמע לי קצת צבוע אם הוא רומז ששחקני יונייטד מנסים לסחוט פנדלים באופן סדרתי. שחקנים שלו כמו מו סלאח וסאדיו מאנה, משתמשים באותה טקטיקה כבר במשך שנים", כתב קלאטנברג. "הוא טוען ששחקני יונייטד צוללים בכוונה? זה פשוט לא נכון. הטענה שהם נופלים בקלות, יש בה מן האמת. אבל הוא לא יכול להגיד דבר כזה, בזמן שהשחקנים שלו 'מצטיינים' בזה לא פחות".

סאדיו מאנה שחקן ליברפול מול איסק היידן שחקן ניוקאסל. רויטרס
גם הוא אוהב לצלול ברחבה. סאדיו מאנה/רויטרס

לטענתו של קלאטנברג, "ברור שקלופ מנסה לעשות פה מהלך מלוכלך. מאז הימים של אלכס פרגוסון לא היה ניסיון כל כך ברור להשפיע על שופטים לפני משחק גדול. בשנה שעברה כשליברפול ניצחה בכל משחק, לא שמענו מקלופ אמירות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully