וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.1: לוקה יוביץ' הושאל עד תום העונה לאיינטרכט פרנקפורט

הסרבי עבר מהבלאנקוס לגרמניה. מילאן במו"מ עם מנדז'וקיץ', דייגו קוסטה עשוי לעבור לסביליה. טוריירה מבוקש בוולנסיה ולאציו

תקציר: יובנטוס עלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי עם 2:3 על גנואה בהארכה/ספורט 1

שמועות

* מילאן שסבלה העונה מחוסר עומק בחוד בכמה וכמה משחקים, החלה לנהל מגעים עם מריו מנדז'וקיץ'. הקרואטי בן ה-34 ללא קבוצה מאז שסיים את דרכו באל-דוחאיל הקטארית בקיץ האחרון.

* האם דייגו קוסטה בדרך לסביליה? בספרד טוענים שהמאמן ג'ולן לופטגי איבד אמון בלוק דה יונג ושהמנהל המקצועי מונצ'י, סימן את הברזילאי-ספרדי כחיזוק לחלק הקדמי. קוסטה שסיים את דרכו באתלטיקו מדריד לפני כשבועיים, הוזכר כמועמד לכמה קבוצות באנגליה.

לוקאס טוריירה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא התאקלם באתלטיקו. טוריירה/רויטרס

* לוקה יוביץ' הוצג באופן רשמי כשחקנה החדש של איינטרכט פרנקפורט. הסרבי ששייך לריאל מדריד הושאל עד תום העונה למועדון הגרמני, ממנו נמכר בשנת 2019 לבלאנקוס.

* ולנסיה ולאציו מעוניינות בלוקאס טוריירה, שמשחק כמושאל מארסנל לאתלטיקו מדריד, אבל בקושי מקבל דקות מדייגו סימאונה. האורוגוואי עשוי לעבור כבר בינואר - גם כן בעסקת השאלה.

* קבוצתו של שון וייסמן, ריאל ויאדוליד, צפויה לצרף בהשאלה את המגן השמאלי דאלברט. הברזילאי בן ה-27 שייך לאינטר והתחיל את העונה כמושאל בראן הצרפתית.

* אחרי מכירתו של טימותי פוסו-מנסה ללברקוזן אתמול, מנצ'סטר יונייטד ממשיכה בניסיונות לדלל את השורות. השדים האדומים מקווים שמכירת החיסול של ינואר תכלול גם את מרקוס רוחו, סרחיו רומרו, אנדראס פריירה, דיוגו דאלוט ופיל ג'ונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully