וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת ליאור ליובין: אבישי גורדון ימונה למאמן הפועל גלבוע/גליל

14.1.2021 / 11:31

מאמן גליל עליון מהלאומית שזכה עם הקבוצה באליפות ב-2010, יקודם בעקבות העזיבה של ליובין עם עודד קטש לפנאתינייקוס

חילופי מאמנים בגלבוע/גליל - הקבוצה הצפונית צפויה להודיע עוד היום (חמישי) על מינויו של שחקן העבר של הקבוצה אבישי גורדון כמאמן הקבוצה במקומו של ליאור ליובין שעוזב לעמדת עוזר המאמן של עודד קטש בפנאתינייקוס. בקבוצה סירבו להתייחס לנושא באופן רשמי, אך גורדון עשוי להעביר את אימון הקבוצה כבר מחר. על מועמדותו של גורדון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

גורדון (43) גדל במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, ושיחק גם במכבי ראשון לציון והפועל חולון עמה זכה באליפות לפני שעבר לגלבוע/גליל בקיץ 2008 וזכה עם הקבוצה באליפות המדינה כקפטן בעונת 2009/10. בקיץ 2012 חזר לגליל עליון שיחק בקבוצה שלוש שנים בליגה השנייה. הוא אימן תקופה קצרה את קבוצת הנשים של גליל עליון, לפני שקיבל את קבוצת הגברים בקיץ 2016 ואימן אותה במשך ארבע שנים, כשבשיאה הוביל את הקבוצה עד לגמר הפלייאוף, שם הפסידה למכבי חיפה.

גורדון יקבל את גלבוע בעיצומה של עונת השיא שלה. האדומים נמצאים אחרי תשעה מחזורים במקום הרביעי בטבלת ליגת העל עם שבעה ניצחונות ושני הפסדים בלבד. גלבוע העפילה אמש לחצי גמר הליגה הבלקנית, שייערך בשבוע הבא, ותרצה להמשיך גם במפעל הזה אחרי שהודחה לפני הסגר הנוכחי ברבע גמר גביע המדינה.

מאמן הפועל גליל עליון אבישי גורדון. אדריאן הרבשטיין
משחק הכיסאות על הקווים נמשך. אבישי גורדון/אדריאן הרבשטיין

בגלבוע/גליל נפרדו באופן רשמי מליאור ליובין, חיים אוחיון בעלי הקבוצה נתן את ברכתו למהלך ואמר: "מברכים את המהלך של ליאור, אנחנו מודים לו על העשייה ועל שיתוף הפעולה, מרגישים בטוחים ביכולת שלו להצליח, ובטוחים ביכולת שלנו להמשיך בדרך שעשינו ביחד. ליאור משאיר קבוצה הומוגנית עם יכולות מגוונות עם רוח קבוצתית ורוח לחימה ומכאן יהיה לנו יותר קל להמשיך קדימה ואנחנו עם הפנים קדימה".

ליאור ליובין אמר כי: " אני רוצה להתחיל ולומר שהבית נמצא היכן שהלב נמצא ,והלב שלי בגלבוע.שנה שביעית שלי במועדון וכל שנה הייתה מיוחדת בפני עצמה, וכל התהפוכות שסביבנו בשנה האחרונה גרמה לכך שהצומת הנוכחית הייתה מאוד אמוציונלית וקשה לעיכול"
.
עוד אמר המאמן: "לקחתי החלטה ביחד עם המשפחה להמשיך את מסע הכדורסל שלי ולרדוף אחרי חלומות. הגלבוע מבחינתי תמיד היה ותמיד יהיה המקום שאיתו מגשימים חלומות, בגלל הקהילה ,הצוות, האנשים שתורמים רק כי אוהבים לתת וכמובן האוהדים, שמלווים תומכים ותמיד גורמים לנו למצות את הפוטנציאל. אני רוצה להודות לחיים אוחיון, ולארצי פרטי שמבינים את נפש האדם ויודעים שבחיים יש יותר מכדורסל וגם בכדורסל יש יותר מכדורסל. לצוות המקצועי המדהים שעזר לי להיות טוב יותר. לשחקנים שאני מאמין בכל אחד ואחד והיו שם בגוף ובנפש למען הצלחתנו. לכל האנשים שמלווים אותנו על בסיס יומיומי מתוך אהבה! וכמובן שוב לאוהדים שכל כך חסרים במגרש אבל תמיד תמיד בלב, תודה על כל רגע במסע".

מנכ"ל המועדון ארצי פרטי הוסיף: "ליאור אדם יקר , אשיות כובשת ומאמן בעל שיעור קומה, כמובן שהמעבר של ליאור מלווה ברגשות מעורבים אך אנו מבינים שליאור הולך אחרי חלומותיו ושאיפותיו ואנו נשמח בהצלחתו האישית והמקצועית ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully