וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אלייז'ה תומאס סיכם את תנאיו

14.1.2021 / 10:52

שחקן הפנים האמריקאי יצטרף לקבוצה של שרון דרוקר. במקביל נמשכים החיפושים אחרי גארד שיחליף את פרנק גיינס

בני הרצליה סיכמה היום (חמישי) את תנאיו של שחקן הפנים האמריקאי אלייז'ה תומאס שחתם לפני כשבועיים במדי קייב האוקראינית אך עזב את הקבוצה מבלי לשחק. במקביל בקבוצה ממשיכים לחפש אחר מחליף לפרנק גיינס שעזב לקאנטו האיטלקית, ולאחר צירוף של מחליף יעמוד הסגל של שרון דרוקר על חמישה זרים.

תומאס (24, 2.06) שיחק שנה אחת בטקסס A&M לפני שעזב לטובת קלמזון. הוא שיחק שלוש שנים בקמלזון והיה לאחד משחקני ההגנה של העונה, כשבעונתו האחרונה רשם 13 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-2.2 חסימות למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט, שיחק בליגת הקיץ במדי שארלוט וחתם בליגה הקוריאנית אך מעולם לא שיחק בה. בינואר 2020 הצטרף ללאריסה היוונית, הספיק לשחק חמישה משחקים לפני שהליגה הופסקה ורשם 6.4 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק. לאחרונה חזר לאירופה, חתם בקייב, אך כאמור עזב מבלי לשחק.

אלייז'ה תומאס במדי מכללת קלמזון. Keith Srakocic, AP
הוא לא היחיד שיצטרף. אלייז'ה תומאס/AP, Keith Srakocic

הקבוצה של שרון דרוקר נמצאת במגמת שיפור אחרי פתיחת עונה חלשה מאוד. הרצליה הפסידה את כל שבעת המשחקים הראשונים שלה העונה, לפני שהצליחה לגבור על מכבי חיפה ועירוני נהריה כשהיא מטפסת אל מעל הקו האדום. במחזור האחרון לפני הסגר הפסידה להפועל באר שבע, משחק שבסיומו עזב פרנק גיינס לססארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully